Édes-Keserű 1,6 HDI MULTIP.
Szöveges ítélet
Új ató vásárlás:
A szerződés kötéstől az átvételig 1hó.
Az átvételnél megpróbálták rámtukmálni a saját biztosítójukat, ami nekem +9e lett volna. Maradtam a régi biztosítómnál.
Az autót egy szerelő adta át aki közben valami haverjával beszélgetett közben, mivel az értékesítő lazán azt közölte hogy az ő dolga az autó eladása és nem az átadása. ( oda az új autó filling). Az autón kissebb hibákat találtam, amiket rögzítette az átvétel során. A Peugeot-nál megszoktaqm a precizitást, és a figyelmet. Az új atómmal keserédesen távoztam a "szalonból".
Már előre félek a szervíztől!
A régi atómhoz képest fürgébb, ezért várom, hogy mikor futok bele a trafi-ba. Még meg kell szoknom a dinamikáját.
Zene: állítólag 6ch, bár kétlem. A fejegység gyári adatai szerint 4X10W. Nem csoda, hogy nem nagyon élvezem a zenét a kocsiban.
A hátsó rendszámtábla világítás müanyag burkolata lötyög, kb. 1000 km után az ajtó becsukásánál leesett egy pöcök. Megvárom vele az első 2000 km-es szervízt.
1200 km óta a központi zár minden elindulás után lezár. Kissé idegesítő.
Hibalista
- Ablaktörlő lapát gyárilag csíkoz
- A hátsó rendszámtábla világítás müanyag burkolata lötyög.
- 1200 km óta a központi zár minden elindulás után lezár.
- Várom a következőket.
-
Ide hordtam szervizbe
Komárom
A szervízben még nem voltam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 1800 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Partner 1,9 D | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
