Eddig nem sokat költöttem rá,remélem így is marad!!!!!!
Szöveges ítélet
1000km volt az órában amikor átvettem,1 hónapig ment bemutatóautóként.Nem egy versenyautó,de a vásárláskor sem ez volt a cél,hanem egy praktikus munkás és családi autót szerettünk volna,amit meg is kaptunk.(Az autó majdnem fullos mindent az én kívánságomra gyárilag szereltek új listaár:4,4millió körül volt)
NEGATÍVUMOK:Átvétel óta nem bírom megemészteni a logó kesztyűtartót.(az újakon nem lóg és egy elegáns műbőr :) is van mögötte,így semmi nem esik mögé)Hátsó ülés 2/3 része lehajtás után lentmaradt,szervíz segített,azóta egy kerékpár gyerekülésének hevederrögzítője nem engedi becsúszni az alulméretezett ütközőt :)Bal tolóajtó üvegénél és csomagtérablakánál becsorog a víz :(Tolóajtóknak semmi baja de nehezen kezelhetőek+hátul a beszálláshoz kicsi a hely a lábaknak.Elektromos fényszóró magasságállítója megadta magát,pedig nem sokat használtam.Egy pocsolyába hajtás után iszonyú hang: jobboldali kerkédobvédő müanyag rögzítőpatentje kiesett(szervíz rögtön pótólta egy Picassóhoz gyártott darabbal,azóta tökéletes.Kicsit zörgös müa. belső+130km/h felett szélzaj.Összességében az autó nem rossz,de a laza hanyag francia eleganciát csak a KESZTHELY SZERVÍZ KORREKT GYORS SEGÍTŐKÉSZ hozzáállása feledteti.Ja és nem vagyok beépített ember!
Hibalista
- 20.000km-nél menetstabilizátor
- kormánykapcsoló csere(gar.)nem müködött a hangkürt
- jelenleg befog a fék mindkét első keréken(holnap kerül a szervízbe)
- 50.000km körül féktárcsát és betéteket kell cserélnem
- remélem semmi más nem jön!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ide hordtam szervizbe
CITROEN RIGO KESZTHELY
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 1000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | TRABANT 601S | Következő autója? | Amennyiben továbbra is jó a kapcsolatom a szervizzel:CITROEN |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
