Az egyetlen francia a mit -fogjuk rá- megkedveltem
Szöveges ítélet
Céges autó,nekem ez a munkaeszközöm.
Menetdinamikája több mint jó, a hátsó felfüggesztés kissé nem teherautós.Kézifék behúzva esetben,ha megrakod előrébbmegy az egész kb 5 centit:))Váltó olyan "zil" teherautóra emlékeztet,meg néha a kettest recsegve veszi,de itt már a kuplung meg a 135 ezer játszhat be.Kormány kb egy hullahopp karika ,nincsenek a hátán az ujjaknak hullámvölgyek kiképezve.Pedálok szerintem nem túl jó helyen vannak,pl ha olyan cipőd van ami járásra jó, de humanicos,akkor olyan tyúkszemet csinál a kuplungpedál,hogy netovább:))Amugy ez a volt -és a mostani melóhelyem verdája,a kettő közötti melóhelyen ugynilyen peug partnert használtam.
Érdekes abban nem volt abs de volt a napellenző felett polc(de kéne)Ha valaki akkor én nagyon utálom a francia technikát,de ha pl eszembe jut egy kangoo,akkor mekka felé fordulok térdre imához hálát adni:))))
Hibalista
- jobb első gátló szokásos fék téma ékszijtárcsa,antennánál beázás(házilag orvosolva)Lengőkar.
Ide hordtam szervizbe
Citroen wendom/ex nagy/
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | vw lt 35 ´92 | Következő autója? | Amit a fönököm akar:)) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
