A megtestesült h?ség
Szöveges ítélet
Megbízhatóbb barátom sose legyen.
1,9D, 70 ló, hát lomhácska, de messze nem annyira, mint ez a 70 lóból következne! Ezen segítettem egy teljesítményfokozó "V6" felirattal a fenekére. A következ? szervíz alkalmával az egész Citroen banda fetrengve röhögött ezen. Volt, aki megkérdezte, hogy "és téééllleg?". Hát hogyne.
A kötelez? szervízeknél cserélték rajta azokat az alkatrészeket, amelyeket ezen alkalmakkor kötelez? jelleggel cserélnek. Plusszban volt izzitógyertya-csere, semmi más.
A végtelenségig megbízható autó, ipari szemlélettel csinálták, ez bevált motor, stabil kasztnival. Embertelen a raktere (az enyém két személyes), egyszer aludtam is benne. Vastagsági gyalugépet röhögve elnyel. Nagy tömeggel is kiszámítható.
Az autó magas építés?, ezt tudomásul kell venni. Aki erre figyel, annak számára egy végletekig jóindulatú autó áll majd rendelkezésre.
Hihetetlen, de nem véletlenül ez a motor és ez a váltó van ebben az autóban. Ügyesen kell váltogatni, ekkor a 120-as utazótempó el?zgetve gond nélkül tartható.
Összességében ezt az autót arra kell használni, amire tervezték. Ekkor h?séges, megbízható, igénytelen. Kényelmes, kicsit teherautós üléspozícióból vezethet?, kézre áll minden.
Ha a Berlingoba beletennék az új 2 literes, 138 lovas HDi-t, kicsit merevítenének a rugózáson...
Hibalista
- Izzítógyertyák 135 ezernél
-
- Semmi más, csak a szokásosak (olajcsere, izzók, ablaktörl? lapát)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | Citroen C5 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
