A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Ax (1986-1998)

Ax 1.4 GT Benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szidike

Szöveges ítélet

Amikor megvásároltam egy ismerőstől nagyon féltem tőle. Egyik barátom nagyon kiröhögött, amikor meglátta, azonnal elnevezte mosógépnek. :) Nagyon gyenge design, és gusztustalan hátsó lámpák. :D

Egy ismerősömtől "kaptam" nagyon olcsón. Nagyon!!!
Kis ráfordításssal rendbe rakta apósom, kilakatolta, én pedig festettem, políroztam. Fékcsőveket kicseréltük. 1 éve volt a motor felújítva és a fékek is 90%-osak voltak. aműszakin megfeleltek a fékcső cseréjén kívül nem kellett komolyan hozzányúlni még. A motortartó bakot elrágja elég gyorsan...de ez a nagy erőátvitel miatt van. Olykor rúgom neki, például 1-2 fokozatban, hogy tartsam a tempót az új autókkal a lámpáknál az induláskor. Ilyenkor nagyon hangos, ugyanakkor nagyokat lesnek a 2.0 137 lovas Ford Focus-ok, hogy hová megy a mosógép? :):):):) Lealáztam vele már 1-2 az enyémnél nagyobb tekintéjű verdát, de hát a 740 kg önsúly és az erős motor miatt helyből száll fel.

Hibák:
A műszerfal műanyag katasztrófa. Nem értettem eddig se a csigazabálókat, de ezek után még kevésbé. Kilóméteróra bowdent ne próbálja senki egyedül elválasztani a műszertől, vagy legyen vele egy 5 éves gyerek, akinek befér a keze a műszerfal mögé a szélvédő alatt. Nagyon nagy marha volt, aki megtervezte, vagy aki jóváhagyta. Alapvetően egy nulla ez az autó. Nulla a tervezés, nulla a kivitelezés. Ennek ellenére imádom.

Jó tulajdonságai:
Rakéta. Az autópályán kipróbáltam mit megy. egy alkalommal. 3 személlyel 165 km/h. Utazó sebessége az a 80 km/h, mert itt még nem károsodik a hallószervünk. Ez felett már maxra kell állítani a hangerőt a rádión, mert a motornak olyan a hangja, mintha egy camaroban ülnénk. NA nem olyan sportos, hanem a decibel. :D

Első autónak nagyon jó, szeretem vezetni, de inkább csak vidéken. Bp-en a kátyús utak és a nagy tempó miatt nem élvezem a dolgot. Kátyú és csatt. A műszerfal kemény és szar műanyaga agyon van már törve a rögzítési pontokon. NAgyon vicces!

Hibalista

- ablaktörlő bajuszkapcsoló fokozatok, hátsó ablaktörlő motor, motortartó bak kopik fél évente

Ide hordtam szervizbe

Apósom autószerelő. :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 174000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Audi 100
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Ax 1986 (1986 - 1998)

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)