A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » 2 Cv (1948-1990)

2 Cv Acadyane 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága népautó

Szöveges ítélet

1971-es évjáratú Acadyane nincs (1978.-86.-ig gyártották). A forgalmiba mégis ez volt beírva. Szakértők szerint 2CV AK volt, de a kasztni elejét sérülés miatt kicserélték. Egy kereskedésben megláttam, megtetszett, 600 kcm-es kis fogyasztású, olcsó, 2001-ben 150.000Ft-ért adták. Kora miatt veterán biztosítást köthettem rá, idáig filléres fenntartás. De 2. útján fekve maradt, autómentő, szerelőhöz. Hajtókar törés, hengerben szétvert mindent. Komplett motorgenerál. Többé nem hagyott cserben, de mindig előjött valami. Sebváltóban sorban haltak meg különböző fokozatok, kuplung, elektronikában is, ami elromolhat, előbb-utóbb tönkrement. A szerelő abszolút kacsás, mindenhez értett, gyorsan és jól dolgozott, de aranyárban, ahhoz képest, hogy állítólag ez egy népautó. Amúgy kényelmes, nagy belterű, a doboz miatt könnyen, jól pakolható. A 600-as motortól csodát nem várhatunk, 80-90-nel tartósan még jól ment, kevés benzinnel beérte. A torziós rugózás hegyi, kanyargós, rossz burkolatú utakon előnynek számított. A Funes filmekből ismert, kanyarokban való megdőlése több utasom megijesztette. Sosem borult fel, ki volt ez találva, alacsony súlypont: alváz, boxermotor, fönt könnyű kasztni miatt. Állítólag egyszer felborultak kacsával, de azért, mert részegen az árokba vitték. Szervizbe nem vittem, mivel a rovat kitöltése kötelező, a szerelőre értendő.

Hibalista

- motor - sebváltó - kuplung - karburátor - önindító - generátor - gyújtás - teljes elektromos kábelcsere - műszerek, kijelzők

Ide hordtam szervizbe

P. Ferenc, Pasarét

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1971
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Nysa 522 Következő autója? Ford Taunus TC3 Turnier
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën 2 Cv 1948

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)