A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » 2 Cv (1948-1990)

2 Cv Dyane 6 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Donát, a Vaskacsa

Szöveges ítélet

Annyira egyszerű, hogy nem sok minden mehet rajta tönkre. Sokan megnézik, mert ritkább mint a kacsa. Valójában majdnem ugyanaz, csak ez 5 ajtós.
Jól variálható, kidobom a hásó ülést 1 mozdulattal, és kész a furgon. Magas dolgok is szállíthatók vele, ha lehúzom a tetőt. Nagyszerű vele tekerni, bár 100-nál többet nem nagyon mentem vele, mert már úgy pörög szegény. 80-90-et szereti. Annál többel meg minek menni.
Akinek nem tetszik majd kikerül, úgy is beérem a kanyarban :) Mert ott nagyon lehet döntögetni, mégsem burul fel.
Egy baj van vele, nem bírja a hosszú meredek partokat. Ott aztán 3-ban 60 (de az ilyen helyeken úgyis van kapaszkodósáv). Egyébként a 60-at azt masszívan bírja. Legalább nem forrhat fel a víz. Egyébként mindenhol elmegy (iszapos traktorcsapásban is). Legjobb vele hepehupás földúton, azt szereti, meg a településközi utakat, ahol sok autóban kiesik a tömés a fogamból. Ez meg szépen ringatózik.
Az a legjobb bent hogy kabrió. A tetőnek 2 állása van egy félig nyitható, amit 3 másodperc visszazárni, városban előnyös, és egy teljesen letekert, ez már macerásabb, de ha egésznap autókázik az ember a veterántalálkozón akkor negyszerű. Nyáron, késődélután, erdős úton a legjobb lehúzott tetővel furikázni, és szagolni a természetet.
Parkolni a legjobb vele, oda is befér, amit mások meg sem kockáztatnak, szegélyek, egyéb tereptárgyak sem akadályok.
Hátrányok:
80 felett már rendesen van motorhang, de gyári fűtéscsővel sokkal jobb.
Minden alkatrész van hozzá, de karosszériaelemet nehéz szerezni.
Hangos, egyfokozatú fűtőventillátor, de ezen lehet segíteni egy ellenállással, meg 2 fokozatú kapcsolóval.

Hibalista

- 3 éve teljes felújításon esett át, ezzel együtt járó festés, ill. rengetreg munka! (de ezért került anno 55000-be :))Motorcsere felújításkor (az előző tulaj úgy gondolta, hogy olaj nélkül is megy) 70000 Ft
- Mióta felújítottuk 3 éve:
- Önindító szénkefe 1000 Ft
- Függőcsapszeg csere 10000 Ft
- Benzincső 500 Ft
- Kipufogódob 2500 Ft
- Most volt műszakin, nem kellett semmit cserélni :))

Ide hordtam szervizbe

Itthon szervizelhető, ezért ezt is tesszük :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kacsadoki. Bp.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1978
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Még megtartom (talán Citroen Xantia, vagy Peugeot 605, vagy 406)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën 2 Cv 1948

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)