A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » 2 Cv (1948-1990)

2 Cv Club/Special 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

"az időgép..."

Szöveges ítélet

Egyetemista koromtól elpusztítottam kb 20-30 autót. Átlagos élettartamuk, kb 2-3 hónap volt... (kivéve OPEL Kadett C ´76 !). A sorozatos lerobbanások és a "legendák": VW Bogár (fél év), MERCEDES 123 (fél év) után jött az első kacsa. Éjjel fél egykor vettem Bp.-en sötétben... Kicsit rozsdás volt és "papir beteg". A feleségem elsírta magát amikor meglátta. Azt mondta, hogy ennél mélyebbre már nem lehet sűllyedni. Egy darabig busszal járt. Aztán megvettem a piros ´87 Special-t (később amikor már lett eredetiség vizsgálat kiderült, hogy ´89-es...) Alváz és karosszéria javítást követően már piros-fehérben hosszú évekig használtam (megjárta a Görögországi találkozót is!) télen nyáron. A karosszéria ismét elpusztult... de vettünk még egyet, egy bordó/fekete Charleston-t a feleségemnek! Ez a ´81-es autó a mai napig meg van. Több mint 100000 km-t mentünk már vele. Megjárta az Ausztriai, Olasz és 2007-ben a Svéd világtalálkozót is! Olaszországba még egy Skif sátras utánfutót is húzott (osztrák/olasz hegyek emelkedőin végig kettesben 30-al !), volt fenn 3000 m-en az olasz hegyekben. A szokásos szervízeken (for ever Pennzoil 20W50 !!!) túl gyakorlatilag a kopó/fogyó alkatrészek cseréjére volt szükség. A "kacsán" persze kopó/fogyó alkatrész a ponyvatető és az alváz is... Jelenleg van összesen 3 kacsánk, a (mostmár) bordó ´81-es, egy terepszínű "munkás" ´83-as, és egy GSA motoros (1300 ccm, 65 LE) épített autó. Naponta használjuk őket, a "terepkét" télen is! Elpusztithatatlan, robosztus technika, egyszerű kivitel. Ha kiismeri és szereti az ember gyakorlatilag a világ végére is elmegy. Bár van egy 740-es ´96 BMW-nk is, ha az életem múlna rajta biztos, hogy a "kacsával" indulnék el... Több mint 10 év elegendő volt ahhoz, hogy eldöntsem "kacsa" biztos, hogy mindig lesz az autóim között (+ R4 "bakancs" is kéne...)

Hibalista

- alvázcsere, kopó alkatrészek (fék, gumik, megszakító, féltengelyek) tetőcsere 2x, belső kárpitozás, festés stb. de vegyük számításba, hogy több mint 100000 km-t mentünk vele!!!

Ide hordtam szervizbe

Molnár Viktor "a szállító" (Hajduböszörmény)
ha "kacsád" van máshoz ne vidd!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Maroda József (Nyíregyháza)
a "probléma megoldó"

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1981
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 2cv Következő autója? Citroen 2CV
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën 2 Cv 1948

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)