Álomautó - csak fanatikusoknak
Szöveges ítélet
SOKAT VÁRTAM RÁ MIRE MEGSZEREZTEM DE VÉGÜL SIKERÜLT KEREK 300000FT-ÉRT.MINDIG IS EZ AZ AUTÓ VOLT ÁLMOM ÍGY ELÉG ELFOGULT VAGYOK VELE SZEMBEN.FELTÜNŐ EGYÉNISÉG AZ ÚTON ,FŐLEG A MAI EGYENDIZÁJNRA GYÁRTOTT CSODÁK KÖZÖTT.HOBBYAUTÓKÉNT HASZNÁLOM EZÉRT CSAK NYÁRON JÁROK VELE, PERSZE TÉLEN IS HASZNÁLHATÓ DE A LÉGHŰTÉS MIATT EZ ELÉG FAGYOS ÉLVEZET.A KACSA FENTTARTÁSA NEM OLCSÓ MULATSÁG ÉS AZ AUTÓHOZ IS JÓ HA ÉRT A GAZDÁJA.ÉN EGY FILLÉRT SEM SAJNÁLOK RÁ MERT SZERETEM,ÉS NEM AKAROK MEGVÁLNI TŐLE SOHA.EZÉRT BIZTOS SOKAN HÜLYÉNEK NÉZNEK DE HÁT NEKEM EZ AZ AUTÓ A "MINDENEM".A 2CV VEZETÉSE,HASZNÁLATA KOMPROMISSZUMOKKAL JÁR ,ÉRTEM EZ ALATT A MOTOR TELJESÍTMÉNYÉT: 29LE.ETTŐL AZ AUTÓTÓL NE VÁRJUNK CSODÁKAT,CSAK CSODÁLÓKAT.
Hibalista
- sebességváltó szinkronkapcsológyürü fellazult,kipufogódobkorrózió.féltengely porvédőgumiharang külső-belső szakadás,sebességváltó olajfolyás,első-hátsó lengéscsillapítók csere,gázbovden csere,
Ide hordtam szervizbe
ALT 2000 BT. 4138 KOMÁDI FŐ U 75.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |