Szervizelhetetlen szörny
Szöveges ítélet
Céges autó, nemcsak én használom. Ideális hosszú utakra, sok autópályára, sok személynek, sok csomaggal. Kényelmes, tágas, jól pakolható.
Motor hidegen, melegen egyaránt hangos, turbó besüvít az utastérbe, fűtés általában nincs a termosztát hibája miatt, ugyan van kiegészítő olajkályha benne, de nem sokat ér. Használható fodulatszámtartomány 2000-3000 között, alul halott, felül döglött.
Kuplung-váltó borzalom. Nehéz kinyomni, hosszú a kuplungút.
Automata+benzin a nyerő, akár autógázzal is.
Bőr belső nagyon tartós, jók az ülések, felületek. Műanyag fabetét gagyi, de elmegy.
Dízellel nem fogyaszt sokat, de inkább a V6 benzinest javasolnám mindenkinek. Mert a dízelhez:
- vezérlés cseréje 400.000 Ft, 100 ezer km-ként (csak az alkatrész, nagyker áron 300.000 Ft, semmilyen utángyártott nincs hozzá, csak gyári nagyon drágán), csak a vízpumpa 90.000 Ft!
- termosztát 40.000 Ft hozzá, sokszor kell cserélni ebben a motorban
- motorját szerelni nagyon nehézkes, mert le kell hozzá bontani a fél autót, hogy bármihez hozzá lehessen férni, szerelők imádják. Egy nap a szétszedés, egy nap az összerakás.
Értékvesztése horror, eladni lehetetlen.
Hibalista
- Katalizátor - 250.000
- Kuplung - 150.000
- Kormánymű - 200.000
- Termosztát - 60.000
- Klíma (csak töltés)
-
Ide hordtam szervizbe
Először Emil Frey - Mogyoródi út, később Pappas - Hunyadi út
Egyszerűen tragédia, hozzánemértés, lehúzás mindkét szervizben. Vezérlést nem cserélték ki 200.000-es szerviznél, mert csak. -2°C fagyállóval töltötték fel a hűtőrendszert a tél közepén...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Tibi, a zseni
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
