közúti guruló cápa //DÖMPER//
Szöveges ítélet
Praktikus és jól kihasználható terek és rekeszek. a 7 személynek férőhely csábító dolog, a székek kényelmesek, a 3mas ülés kicsit szűk felnőtteknek.
Verhetetlen variálható ülések és ha kipakolsz hátulról egy dupla szekrény is bemegy, vagy egy irodai asztal... És leszorítani is remek dög.
//6 személy 800kg feletti élőhús//--> és megy a kocsi mintha nem történt volna semmi... Ha belemegyünk egy kis fogócskába a forgalomba, ha város akkor kapufát adhacc autóstársaidnak, ha közút csak erősebb autóval vernek meg.
A gyári sötétítés pont elég, diszkrét és napsütésben praktikus. masszív kinézete tekintélyt parancsoló az utakon!!!!
Az utakon félnek tőle,,,,:
-az autósok több mint a fele...
-a maffiózók /sötétítés miatt nem vágják mekkora sereg van az autóban/
-a yard-ok a szállított személy(ek) kiléte miatt..
-a vagány-takony padlóig nyomogatós fiatalok, mert nem tud lerázni és a kanyarba meg rányomsz 3kocsiszekrényt....
Akik szeretik,,,,,,:
-a minőséget és megbízhatóságot szerető sofőrök....
-ÉN!!
-nagycsaládosok...
-......
...........................................................................
Összegezve kellemes és korrekt autó, nekem a szívembe lopta magát, a magas szervizdíjakat leszámítva minden téren verhetetlen a kategóriában...
Ha v.ki tud hasznos dolgokat az autóról vagy szervizzel kapcsolatban... az e-mail címem.
Hibalista
- Vétel után kellemeset csalódtam az amerikai autókban,,,, - - Összképben az autó jól nyüstölhető, bírja a mindennapi terhelést és praktikus, az autó súlyából adódóan kicsit kevés a LE, de a váltó áttételezése kompenzálja.... - - Ami negatívum ha szerviz igénye felmerül zsebbe nyúlós, és horror ha külföldről tudnak csak alkatrészt hozni a típus specifikációk miatt.... min 2hét... - - Továbbá ami észrevétel: CSAK C-s gumit szabad felrakni (erősített falú kisteher gumikra gondolok), a személyautós gumikat max 3 hónap és lezabálja, kellemetlen érzés erősebb tempóval szétrobbant gumit, cserélni !!!.... - jellemzően típushibák még nem jelentkeztek nálam. A futómű nem erre az utakra való, pedig fexi az utat mint egy vasaló, csak hintázik is kicsit ezzel együtt...
Ide hordtam szervizbe
A kereskedés ahol a kocsit vettem.... 1.szerviz: (85e km) olaj + szűrők + vezérműszíj + szíjak.... 170e HUF Ezek semmit nem vágtak a kocsiból hová is kéne nyúlni... nehezen megszerzett szerelési jegyzet és erős ráfigyelés kellett h normális és elfogadható állapotban tartsák a szervizzel a kocsit...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Specialista szerelő aki imádja az amerikai autókat: 2.szerviz: (98e km) kuplung szerk. + olaj + szűrők.... 130e HUF 3.szerviz: (99e km) hátsó lengéscsillapítók + katalizátor 130e HUF 4. szerviz: (110e km) olaj + szűrők... meg ami jön.... ??e HUF
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 85 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | A/4 1.9 TDi | Következő autója? | CLK |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
