A szerviz mint a patika, az autó jó, de nem idehaza!
Szöveges ítélet
Mikor vettem szerelmes voltam ebbe a típusba, és mivel a bátyámnak is ez volt, csak 1-el régebbibe,sőt már ezelőtt is ez volt neki és meg volt vele elégedve hát megvettem. Benzinest ugye mert Diesel-re nem volt pénzem. Ha eltekintünk a fogyasztástól (Ami ebben a kategóriában nem sok) + a szervízköltségektől brutál jó autó! Kényelmes, gyors, elegáns. Csak ne kelljen szervízbe vinni. Nekem a kb 1 év alatt csak a vétel után és az eladás előtt kellett vinni. A vétel után az alap olaj + szűrőcseréken kívül előjött némi rángás (mikor visszaváltott a váltó rándult egyet az autó). Két motortartó bak repedt el sokba került (darabja 20 + szerelés asszem, haveri alapon) hegeszteni nem lehetett. Ezután boldogan használtam (hacsak nem kellett tankolni) nem sok autó hagyott le a pirosnál, pályán tempomat, játék volt a vezetés. Mikor eladásra került sor a próbaúton előjött egy hasonló rángás mint vétel után, azthittem hogy megint a motortartó, megnyugtattam a vevőt hogy ezt nekem még garba megcsinálják. Nem az volt hanem valami kütyü ami szabályozza a váltóba az olajnyomást. Kérdeztem a szerelőt (állítólag profi amcsi autómataváltó szerelő) asztmondja hogy a használtra (szereléssel 35.000 Ft) nincs gar de az is jó lehet évekig. Nem volt, átadtam az autót a vevőnek pár napra rá hívott hogy bár nem rángat de ömlik a váltóbol az olaj, természetesen gar ohne. Kérdeztem új 100.e fölött. A vevő hozatott egyet asszem angliából 65+utik-ért. Felét kifizettem ennek is + csomó utánajárás meg idegesség, a szerelőt meggyőztem hogy legalább a munkadíj ne legyen 2X. Meglett több hét alatt közbe a gyomrom 1 csomóban. Mindegy szal srác felhív még aznap hogy ugyanaz a baja mint legelőször és a szerelő azt mondta neki hogy lehet hogy váltógenerál kell (többszázezer ft). Megbeszéltük hogy mivel én nyaralni vagyok 1 hét mulva felmegyünk a szerelőhöz és megnézetjük. Ja, csak elfelejtett szólni hogy másnapra mégis jó lett (az egész nyaralásomnak annyi). Nah ezenkívűl az átiratás, eredetvizsga katasztrófa. Sehol nem volt konkrétan ez a típus volt Dodge Voyager, Dodge Caravan 3,0 (közbe 3,3-as) Chrisler Voyager, mondjuk ez nem az autó hibálya hanem a szemét magyar ügyintlzésé. Valmi para volt még vele hogy nem hitelezték sehol, később kiderült azért nem mert még nem volt leadva az opcióslevél az okmányirodába :-
A lényeg hogy ha ezek a dolgok nem lettek volna az autó a fogyasztás miatt is elérhetett volna egy 9 pontot lazán.
De hogy én többet sohase amerikait az tuti!!!
Hibalista
- 2 motortartó bak kissebb vagyon (nem emlékszem az árára)
- valami váltóolajnyomás szabályzó kütyü használt beszereléssel 35000, pár napra rá (mivel ez beszart és nem garanciás) magyarországon 100.000 ft felett lett volna az új, Angliából hozatva 65.000 ft + utiköltség.
Ide hordtam szervizbe
Nem csinálok neki reklámot mert bár először korrektnek tünt, de az összképet nézve már korántsem az.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Zafira | Következő autója? | Fiat Ulysse II. 2,0JTD |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
