TOWN & COUNTRY AWD LXI 1997, a családé
Szöveges ítélet
A típus kiválasztása három gyermek mellett, útban a negyedikkel 2008 Karácsonya környékén elég kalandosan alakult. PUG 307 Break után kezdtük számba venni a lehetségeseket, az SW hamar kiesett, aztán Galaxy, és végül a Grand Voyager. Akit ez a felsorolás nem győzött meg, annál elkönyvelem, hogy nem sikerült meggyőznöm, és segítenem neki kihagyni a lépcsőket :-(
Mikor sikerült számításokkal is igazolnom, hogy nekem a csúcsmodellre (Town&Country) fáj a fogam, amiben 3.8-as a motor, már csak a szűkített listát néztem napokon át, és végül a kínálatból választottam egy közepes árfekvésű, közepesen pocsék állapotút :-( amire az eddigi számításaim szerint pont annyi pénz ment el eddig, mint amire számítottunk. A színével vagyok a legelégedettebb, és most már nagyjából rendben is van az autó. A formája ennek tetszik a legjobban, van az újabb lökhárítós 98-tól, nekem nem annyira tetszik, mint a 96-97 közöttiek.
A miénk felszereltsége LXI, ami a legmagasabb LIMITED alatt van, de csak 1-gyel. Camel barna fullbőr, tempomat, elektromos két első ülés (ülésfűtés hiányzik, 98-tól lenne csak sajna...), elektromos külső tükrök, Elektromos első ablakok és elektromos hátsó elefántfülek, természetesen 4th automata váltó, dupla manuális klíma, dupla fűtés, mindkettő elöl hátul!
Gyári MOPAR nehézvonóhorog, hátsó szárny, oldalfellépő tartoznak még az extrái közé.
AWD=All Wheel Drive, azaz összkerekes, eszméletlen jó télen, de mivel emeli a fogyit, ezért nyárra kiszedjük a kardántengelyt 12db csavar tartja csak. Ekkor állandó elsőkerekes lesz, és mégjobban gyorsul!
Ez a gyengébbik változat, 120KW-os (166LE). A váltója szépen vált, lehet vele nagyon finoman is menni, és állatkodásra is alkalmas :-)
98-tól mint említettem benne lenne az első két ülés fűtése, és nincs az enyémben kipörgésgátló, de ennek nem éreztem eddig a hiányát (tapad nagyon!).
Hibalista
- Közepesen lerobbantan vettem 12évesen, szinte végig Magyarországon szolgált. A megbízható autó cím elnyeréséhez eddig cserélve lett:
- - kipufogó rendszer a katalizátor után kompletten 35ezerért
- - 6 új gyertya
- - 16db fékbetét + bal első fékmunkahenger felújítás
- - 4új téligumi
- - hátsó leömlőjavítás (lehet újat hozatni kintről, kb. ugyanannyi, 25ezer körül), ez típushibája egyébként, elreped, és kifúj, ami emeli a fogyit és ronda lesz a hangja :-(
- - alsó gömbfejek
- - stabilizátor szilentek
- - kormányszervo nyomócső 10500,-
-
Ide hordtam szervizbe
M5 autószerviz Ipacsfa utca! Nem tudok jobbat, rendesek, egy picit precízebb is lenne, akkor 10. Végülis nem rontottak még el semmit, de volt, amin otthon aknán még tudtam állítani, hogy mégjobb legyen. Tudják, megbeszéltem velük, azóta is jártam náluk.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | 307 Break 2004´ | Következő autója? | - |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
