Csajozós, családi verda
Szöveges ítélet
Először egy 3.3-as Plymouth, jelenleg 3.8-as t&c.
Igazából a 3.3-assal szerettem meg a típust, de szerintem soha nem veszek mást, mint Voyagert. A 3.8-as nem fogyaszt többet mint a 3.3-as, viszont jobban felszerelt. A fogyasztás szerintem kedvező, ha figyelembe vesszük a méreteit és a teljesítményét. Személyautókat megszégyenítő módon tempózik, és teherautókkal vetekszik a terhelhetősége. Több mint 1000 km. után sem szállok ki belőle fáradtan. Nem kell tehertaxi a Baumaxhoz, vagy az Ikeához sem. Sosem romlik el, ha mégis akkor gyorsan beszerezhető hozzá minden, emberi árakon.(gondolom ez az osztrák dízeleknek köszönhető) Komolyabb bajokról nem tudok beszámolni. Inkább elektromos meghibásodások a jellemzöbbek, pl.: ablakemelő, ablaktörlő, Cd lejátszó, Klímapanel. De egyik sem olyan baj, ami miatt ne vinne haza.
Hibalista
- Szervószivattyú felújítás 40000,-
- Fékbetétcsere (nememlékszem az árra, de nem mentem tönkre)
- Gumik 120000,-
- Fényszórók 50000,-/2db.
- Ablakemelő 15000,-
Ide hordtam szervizbe
Álltalában ismerőshöz, de közben megtaláltam Celldömölkön egy hozzáértőt. (Ajánlom másoknak is)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Accord kombi | Következő autója? | újabb Town & Country |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
