Az aranymedve
Szöveges ítélet
Az autót két hete adta el édesapám, és éppen ezért, mint a volt autómról szeretnék írni. Ez a kocsi igazából egy Dodge Grand Caravan Sport Edition volt, full extrával kivéve bőrrel. Az autóhoz egy árverésen jutott hozzá apukám egyik jóbarátja. Egy amerikai cég hozta be az országba használati céllal, de végül a cég visszaköltözött az államokba, ezért itthon elárverezték. Nos az autó teljesen új volt, még a fóliák is rajta voltak az üléseken. Apukám, amint meglátta egyből beleszerett. Olyan autó volt, amit az emberek többnyire filmekben látnak. Egy rendkívül elegáns egyterű. Ez még ma is ritkaság. És a színe, a gyárilag sötétített ablakokkal, hááát... meseszép. Tényleg gyönyörű darab. Apukám eleinte sokat vacilált, hiszen 13 litert simán megevett százon, és hát az nem kevés, de aki ilyen autót szeretne, annak ebbe bele kell törődnie. Az autó azonnal a család szívéhez nőtt. Én az utóbi két évben használtam. Városban a fogyasztás miatt nem a leggazdaságosabb, de pakolni lehet bele, az biztos. Hosszú távú utakra pedig nincs ennél jobb. Heten nevetve elfértünk benne csomagokkal, és ha úgy vesszük, hogy ennyi emberhez, és csomagokhoz két autó kell, és összeadjuk a másik két kocsi fogyasztását, akkor még ezzel az autóval spóroltunk is. :D És nem szűkölködünk egy Golfban, vagy valami hasonló kompakt autóban. Az autóról egyszerűen nem tudok rosszat írni. Igaz, ez egy rendkívül ápolt kocsi volt, de meg is hálálta. Az autóba majdnem 300 000 km-t tettünk bele, de ez meg se kottyant neki, a szerelők azt mondták még egyszer ennyit el kell mennie. Ezt a V6-os motort nagyon eltalálták. És az alkatrészbeszerzéssel nincs semmi baj. Még olcsóbban is jutottunk hozzá a dolgokhoz, mint az európai autóknál. Ha valaki ilyet szándékozik vásárolni, annak azt ajánlom, hogy nagy motorral vegye, és automatával. A dízelek lomhák, és a botváltó sajnos elrontja az összképet. Tudom. Kipróbáltam. Az autó csupán családi okok miatt került eladásra. Zárásként még annyit, hogy nincs olyan európai egyterű, ami ezzel a kocsival fel tudná venni a versenyt. Remek döntés.
Hibalista
- Egyszer volt 170 000 kmnél egy váltó csere. Szilentek. Ezeken kívül csak az átlagos olajcserék. Ez belefér.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős csinálta itt a városban. Se nevet, se márkakerekedést nem szeretnék írni, habár nagyon-nagyon elégedett voltam mindig is.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 287000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Ez volt az első autóm | Következő autója? | Audi A3 2.0 PD TDi S-line (már a garázsban) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
