Szexi nagyi
Szöveges ítélet
Szexi, mert a formája megúnhatatlan (Bár már nem egy új modell, mégis mindig megbámulták - f?leg az Eagle emblémát elöl), de nagyi, mert azért a menettulajdonságai egy picit öregesek.
No és a konkrétumok. Nem akarok sokat regélni, inkább címszavakban:
- el?ször is: az ára eszel?sen megéri! (kényelmes, biztonságos, és mutatós. Ennyiért mindez nevetséges! Márha olyan valaki vagy, aki nem borul ki a benzinárak, valamint a biztosítási költségek miatt)
Aztán a többi:
- a 214 (asszem kábé ennyi) lóer? nem valami átüt?. Egy 207 lóer?s HONDA Legend sajnos odavágja, ahogy akarja
- fogyazstása olyan, amilyen. Nagy kasztni, nagy motor, nem is várunk mást
- az els? félévben nagyon sok baj volt vele, de aztán...
...kitisztult az ég, és egyszer?en nem lehetett nem szeretni!
Megkönnyeztem, mikor eladtam, de azért mindenkit óvva intek attól, hogy olyan embert?l vegyen Visiont, aki nem bánt vele jól. (Az én vev?m extra jól járt!!! :-))))
Két év múlva visszatekintve... (A korábbi értékelés kiegészítése)
Úgy tartják, az idő megszépít mindent. Autók esetében ez nem feltétlenül van így. Most, hogy már a régmúlté az Eagle birtoklása, sajnos más szemmel nézek a dologra. Alapvetően ez egy sz...r autó! Sajnos ezt így kell leírnom. Olyan hibái voltak, amit a forma, a kedvező ár, és a kényelem miatt és persze a saját autóval szembeni magas ingerküszöbnek köszönhetően az ember megbocsát. De most azt mondom, megengedhetetlen, hogy ebben a kategóriában "normális dolog" legyen az például, hogy a V motor előtti üzemanyag elágazó tömítése kevesebb, mint 100.000 kilométernél (vagy bármikor) elengedjen, és erre a szakszervíz azt mondja, hogy "Általános hiba". A kipufogócsonk, vagy leömlő, vagy mittoménmi felett folyhat a benzin, és erre a gyár aszongya, hogy aha, tök normális, cseréld ki. Persze, ha nem gyulladsz ki, és nem pusztulsz el. Hát ez sztem gáááááááz. Az ereje sem olyan átütő. Akármelyik Honda Legendünk lenyelte volna keresztbe. És milllllllyen ciki, hogy a nagy(-múltú) amerikai V motorhoz képest a rizskazán (valahogy így hívják USA autós körökben a japán kocsikat) ezerszer kulturáltabb és nyomatékosabb, és szebb járású és és és mindenmindenben jobb.
Szóval módosítom a korábbi végkövetkeztetést: akkor vegyél ilyen autót, ha baromi olcsón juthatsz hozzá, és van még tartalékod gatyába rázni, és nincs családod. Pedig én tényleg gondos gazdája voltam. És sztem az én autómmal nem járt rosszul, aki megvette, mert mire hozzá jutott valszeg minden nyomorultságát rendbehoztam. De azért ez nem törvényszerű...
Bocsánat, de Chrysler soha többé!!!
(Hogy haragudtam az ilyen tesztekre, amikor még megvolt gép. :-))
Hibalista
- Hajjaj! Az els? félévben bizony sok minden:
-
- - klíma elpárologtató
- - benzincs? (kilukadt!)
- - valami kasztni tartó gumicucc
- - klímavezérlés
- - valami váltótömités féleség
- - kormánym? rögzít? nemtommik
- - futóm?ben többminden (az egyenesfutása tragikus volt sokáig!)
- - hidrot?ke (ezt nem is bántottuk, maradt klaffogós)
-
- Bocs, a szakszer?tlenségért, de érzelmi autós vagyok, s nem szakújságíró...
Ide hordtam szervizbe
Szerencsére találtam egy lelkes, és nagyon alapos "maszek" szerel?t a harmadik kerületben.
Az alkatrészeket itthoni forgalmazóktól, illetve kisebb import?r cégekt?l rendelgettük.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nem próbálkoztam mással.
Egyszer volt mindössze az Emil Freyben futóm? ellen?rzésen, és valami egyéb átvizsgáláson.
Korrekt, alapos, és nem is megfizethetetlen szolgáltatást nyújtottak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 119000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | Accord Kupé 2.0 (USA verzió) | Következő autója? | HONDA Legend 3.6 V6 (1997) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
