A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Vision, Concorde, Lhs (1993-1997)

Vision, Concorde, Lhs 3.3 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes középkoru Amerikai hölgy..

Szöveges ítélet

Régóta tettszett ez a tipus is,sok más amerikai autó mellett.Egy külföldre utazás miatt kerestünk valami nagy,kényelmes,megbízható autót.Nem lett volna túl nagy élmény,valamelyik autópálya szélén lerohadni,ezért alaposan kiműveltem magam a tipusból..Az 1993-as amerikai MotorTrend es teszttől kezdve,az összes itteni ítéleten át,a wikipédiáig mindent.Mivel valamennyire értek a kocsikhoz,és ismerem az amerikai autókat tudtam mire számíthatok.Amikor megnéztük ezt az autót,a KM számláló 62ezer MPH-t mutatott.Az akkori tulajnál alig 1éve volt,ő pedig az első!!(extra gondos)tulajdonostól vette,és ez tisztán látszott az autó állapotán.A motorról enni lehetett,a belseje is gyönyörű volt,és valóban minden gyári volt az autóban.Mivel erről a tipusról hideg-meleg egyaránt elmondható,alaposan megnéztem mindent.Mivel sok a "nagytudású"magyar autótudós ebben az országban,nem csodálom,hogy sok ilyen autón rengeteg dolog tönkrement,váltófelújítás,hajtókarcsapágyas motor,széthullott futómű és egyebek..Akkor egy kis felvilágosítás:1:Az amcsi kocsik érzékenyek a megfelelő kenésre,főleg ezek az "új"tipúsuak.Egy 68as Chevy(nem az a köcsög DÉÉVÓÓÓ)40év pajtában pusztulás után is pöccre indul ha benzint kap.Öööö csinálja ezt japán autó is..?(Ja nem,akkor még csak papirházakat meg borzalomszar szörnyfilmeket gyártottak..:):)Szóval kedves jó magyar,NEM JÓ az olcsó olaj,meg a Tessszzzkóóós,csak a gyár által előírt!!!Ez a váltó olajra HATVÁNYOZOTTAN ÉRVÉNYES!!!Nem töltögetjük után a mindenféle Mol-os váltóolajat ahelyett,hogy kicseréljünk egy tömítést,vagy neadjisten egy kúrvadrága csövet a váltóolaj hűtőnél.Persze olcsóbb 2ezeré rátölteni,mint 40ezeré csövet cserélni..Aztán meg vakarjuk a fejünket,hogy az 1994es elektronikával vezérelt szuperkényes váltó elkezd elszaródni,csúszik,néha nem vált,persze ekkor a gondos gazda ráTŐŐŐT MÉÉG a szarból,mer a Pistinek a veje,aki ismer olyat aki látott má ÓÓTÓÓMATÁT az is azt mondta,hogy ilyenkóó azt kell.A 3.5-ös eleve kényesebb,mert nyomatékosabb a motor,és ezt nehezebben tolerálja a váltó.Főleg amikor a 7. tulaj is jól meghajtja,aztán ugyanúgy nem gondozza.A váltójavításhoz nem túl sokan értenek igazán,ezért nem ritka ha a frissen 300ezerért javított váltó vagy el sem indul,vagy hamar elszaródik.Talán ha nem az utólsó vérig hajtanánk..Szóval 1:Megfelelő kenőanyag.2:A futómű.Ezer éves történet,hogy nem ilyen utakra tervezték.Igen ez igy van.De ami mégfontosabb:Nem 10-15évre tervezték.Az egész autót jó ha 10évre tervezték,mert utánna az átlag amerikai már rég lecseréli.Ezek meg mennek a temetőbe,meg a kölcsönzőkbe,meg szétterültek Európában.A jó Balkánra jó sok került,és az itteni cudar világ meg is emésztette már ezeket a kocsikat.Szóval nem kell meglepődni,ha néha ki kéne cserélni egy-két szilentet,lengőkart,stb..Persze ilyenkor már elég a magyarnak,szar a váltó,a kurva benzin is Chivas Regal literárban van,a futómű széthullva,ezért eladjuk.Jön a lelkes Amcsi-buzi és megveszi.Aztán meg nyel.Sokat.3.Ha valaki Amerikai autót vesz,akkor lépjen be(vagy legalább kapcsolatba)az ACCH-(amcsi autósklubHungarííí)ba vagy val,és ott minden segítségre számíthat.Az EVES KOTELEZO BIZTOSITAS DIJJA 14000FORINT!!!Ezek az autók újkorukban egy jól felszerelt Corsa áráért voltak kaphatóak.(akkori Corsa)Szóval ne várjuk már,hogy azért mert minden elektromos akkor már E meg S Mercihez,vagy 7es BMW hez mérve helyt álljanak.A már említett HONDA LEGEND is 3szor annyiba került anno mint ezek.Igen mert JOBBak az anyagok,a minőség és a technika.DE 3SZOR DRÁGÁBB JÓREGGELT!!!Ez tipikus magyar hozáállás.Há igaz hogy occsóé vettem,de hát V6os meg kímás akkó meg ménem Honda Legend??Az én autóm meg lett kímélve,ezért SEMMI baja,pedig 3honap alatt belement 13000km az utazás alatt!!400ezer forintért,kurva kényelmes jó utazó autó,8-10liter között fogyaszt pályán,és 11-12 városban.10sec a 0-100as menés,illetve volt gyari allapotaban.A "folosleges"folytasok eltavolitasa utan 5sec alatt 80on, 8.5sec alatt van szazon,es 14sec alatt 130 on.Nem rossz egy oreg nagy csaladi autotol.A városban szopat szinte bármit a 200 LE alattiakból,ideértve a szuperdrága csúcsdízeleket is,mert jól indul,és ki vagyok hegyezve a gyökér passatokra es mondeókra.(Akinek nem inge..)A palyán éppen elég az ereje.180nál óra szerint letilt,pont eddig próbálnak tolni magyarországon..az M7es en:)Németország külső sáv..:)A hifi jól szól,sok mai prémium elbujhat,főleg az 1996os évjárattól még jobb.Úttartás a szokásos ringatós lepény,nem a Mecsekbe való,aki ezt is elvárja a kényelem mellé,az megint a "MénemMerci"kategória és nem jó helyen jár..A kormanyzas elegkozvetlen,csak billeg es sodrodik a bode,a fékek gyengék,de fognak es megszokhatóak,van ABS,minden iranyban elektromos ules,klima,elektromos tukrok,kivilagitott napellenzok,Track Controll(kipörgésgátló)+óriás csomagtartó ami messziről nyitható,meg tempomat is,de csak 150ig kapcsolható,aztán nekünk kell vezetni.Nincs viszont sávtartó elektronika,kanyarfényszóró,tolatóradar,parkolássegítő,elcsépelt dögunalmas álprestige forma,és 8.5 millás árcédula...Mindenkinek ajánlom,nézesse meg hozzáértővel,vegye meg,költsön rá amit kell,és (még igy is bőven 1milla alatt átírással)ÉLVEZZE HOSSZÚ ÉVEKIG!!

Hibalista

- vizpumpa fölötti vizcsőcsonk kirohadt..,kormany osszekoto+elsofutomu szilentek..kopo alkatresz..

Ide hordtam szervizbe

csepelen a II.rákoczi F.úton Kék szervíz a Tescoval majdnem szemben

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Ram 250 Következő autója? Trans am,de a chryslert nem adom el soha!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Vision, Concorde, Lhs 1993

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)