A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Vision, Concorde, Lhs (1993-1997)

Vision, Concorde, Lhs LHS 3.5 L 1994 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Csak erős idegzetűeknek!

Szöveges ítélet

Régóta fájt a fogam egy nagydarab amerikai autóra. Hosszas kutakodás után döntöttem e típus mellet. Találtam egy nekem megfelel?t Budapesten egy kereskedésben. A gazája Kanadában dolgozott és beleszeretett a típusba. Úgy gondolta vesz egy kevésbé töröttet, de megkíméltet és itthon megcsináltatja. A kiszemelt példány eleje és hátulja is ütött volt. A számításba hiba csúszott, mert a keresett lóvé megúszott és a kocsi gányolós lakatos kezébe került. Az autót rendkívül rossz min?ségben sikerült talpra állítani. A forgalomba helyezés meg már elérhetetlen távolságokba került a tulaj számára. Nem maradt más mint az értékesítés. Így ismerkedtem meg a Nagy LHS-el. Kicsit jelzésérték? volt, hogy a megvásárlásról még az eladó is le akart beszélni. A forgalomba helyezés már az én nevemen történt, így friss m?szakival, papírokal és rendszámmal boldogan vihettem haza kb két hónapnyi várakozás után.
Eleinte csak az okádék javítási nyomok idegesítettek, hogy nem találtam egyetlen párhuzamos elemet se az elejében, se a hátuljában, se a futóm?ben. Siekrült így-úgy rendbe tetetnem helyi er?k segítségével. Tekintve, hogy télen vettem meg az autót nem volt tudomásom arról, hogy a váltóban valami a meleg hatására megzakkan és elfelejt váltani a szervízállásos kettesen kívül. Ezzel a hibával sokat kínlódtam és nem sikerült maradéktalanul megjavítani se.
Valamiért sorra jöttek a hibák menet közben alig volt id?m elhárítgatni ?ket.
Azt a nézetet vallom, ha egy autót igazán szeretnek a gazdái azt ? megérzi és igyekszik ezt a szeretetet meghálálni. Nos, ez a recept ennél az autónál nem jött be. Szeretni szerettem, de mégsem voltam igazán boldog, mert mindig gondoskodott valamir?l ami felh?ket terelt a napfény elé. A végs? cérna akkor szakadt el bennem, mikor egy szafari parkban felforralta a motor a h?t?vizet egy szétérintkezett ventillátor csatlakozó miatt. Persze a parkban lépésben haladva minden néztem csak a h?fokmutatót nem és csak a felcsapódó g?zfelh?kre lettem figyelmes. Még egyetlen egy autóm sem hagyott az útszélen csak ez. Ez megbocsáthatatlan eset. Ekkor úgy döntöttem, hogy vége. A felforrt víz miatt a légtelenítési procedúra miatt lemerült az akkumlátor, se bikakábel, se betolni (automata lévén), se behúzni, se kurbli, se semmi, csak dámszarvasok, vaddisznók meg még sok szép egyéb állat. Emberi segítség és még rohadt térer? se, csak mi voltunk egy Istenhátamagötti somogyi szafari parkban. (a park az szép volt ! :-) És pont a második nászutunk végén. Hazaérvén már ment is a telefon autókeresked? haveromnak, hogy van egy roppant jó vétel...
Visszatérve a tapasztalatokhoz a fogyasztásom 10,5 - 12,5 között volt sok autópályával és kíméletes hajtással.
Rühelltem a gyenge fényszórókat és fékeket. Kárpótólt a kényelem és biztonság. Nem említette még senki sem, hogy milyen érzékeny volt a gyári rádiója. Olyan m?sorokat is tudtam fogni vele amiket más autórádióval nem.
Én a motorral meg voltam maximálisan elégedve. Elegend? nyomaték és párosuló fogyasztás, Jó emisszió kibocsájtás.
A váltó az gáz, nagyon gáz, de ha m?ködik rendkívül lágy és finom. A gyerekeim imádták, mert tudtak társasjátékozni menet közben a hátsó ülésen. A csomagtartó hatalmas, csak a törés miatt egy helyen mindig beázott. A beltér szép, de azokat az iszonyatosan gagyi m?anyagokat néhány frekventált helyr?l kihagytam volna. Nem méltóak ehez az autóhoz. Vajb?r igényes bels?höz nem passzol a kopogós gagyi plasztik burkolat. Az utcán megjelenni igen dekoratív jelenség.
Csak er?s idegzet?eknek ajánlom, akik elég kitartóak a sorozatosan felbukkanó hibák elhárításához. Ha a hibák elfogytak akkor jöhet igazán az élvezet! Élmény vele menni a következ? hibáig. :-)

Hibalista

- Mik romlottak el rajta? Csak röviden a teljesség igénye nélkül: Automata váltó, Szokásos f?tengely ford. szenzor, Klíma (soxor), ABS computer, H?t?ventillátorok tápcsatlakozója egyszer szétcsúszott és felforrt a víz, Az utastér f?t? radiátor eldugult, Elrepedt a fékolaj tartály, Szétesett az anyósülésben a motorok vezérl? kapcsoló gombsor, Beázott a csomagtér, Kilopták bel?le az Infinity hangszórókat, Eltávozott a gáz a motorháztet?t felnyitott állapotban tartó gázrugókból, Eladás el?tti pillanatban még a balos visszapillantó tükrömet levitte egy közel merészked? szembejöb? autó, Ölembe esett a visszapillantó tükör, mert nem bírta a traffipax detektor súlyát.

Ide hordtam szervizbe

ConsAlba Chrysler szervíz Székesfehérvár

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Helyi autószerel? er?.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 47393
Megbízhatóság (3) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Omega MV6 Caravan Következő autója? Citroen Saxo Electrique
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Vision, Concorde, Lhs 1993

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)