A Titanic átka
Szöveges ítélet
Ami jó:
Remek, kényelmes, felt?n?en nagy autó, ami felt?n?:-). Óriási hely benne, még hátul is. BOSE hifi elmegy, BUFFALO b?r okés. Felszereltség fullos. Automata váltó vajpuha és kiváló. Motor hangja nagyon szép. Gyári automata diffizár nagyon okés, f?leg télen.
Rossz:
3.5 V6 Mitsubishit?l jött motor bár 211 lóer?s, egy sz@r. Európai konkurensek 3 literes motorjai kenterbe vágják. Gyenge, harmatos motor. Fene se érti miért. Futóm? a világ legnagyobb katasztrófája, ilyen rosszat még életemben nem láttam. Illeg, billeg, mint a Titanic. Ha vízen lehetne használni, rég elsüllyedt volna. Bizonytalan kormányzás, nagy holtjátékkal. Pedig minden ki lett cserélve, az egész futóm?; mégis ugyanolyan maradt.:-( A hátsó felfüggesztés (hátsó híd) egyszer?en vicc, annyira gyenge és ósdi, hogy az már hihetetlen. A beltérben a finom b?r mellett ócska m?anyagok is voltak, pl az ablakemel?k gombjai - bakelitb?l, ez is érthetetlen. Az autó 140 felett szélzajos, hangos. Ezt is a hasonló európai konkurensekhez képest mondom. Szedett-vedett japán alkatrészekb?l összerakott autó, tulajdonképpen primitív.
Bár azt mindig digitálisan mutatta, hogy melyik égtáj felé haladunk - de minek? No persze, ha ez a Titanicon széria lett volna...:-)
Hibalista
- Vízpumpa, olajfolyás, összes lengéscsillapító.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
