A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Stratus (1995-2001)

Stratus sebring cabrio jxi 2.5 v6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Valami Amerika.

Szöveges ítélet

(a tipus azért került a stratushoz, mert kinntről jött. Ez kinnt a nagy vizen túl sebring néven fut).
Nem olyan rég sikerült átülnöm ebbe az autóba. Mindig is nagy autóim voltak(kell a biztonságérzet),és bár tettem próbákat kisebb autókkal, valahogy egyik sem volt az igazi.
Formailag kívül belül tetszett, szerintem nagyon jó formájú az autó. Eredetileg nem ezt néztem ki, hanem egy másikat, de mindenki azt ajánlotta, hogy csak a V6-ot szabad megvennem.
Első utamat végigvigyorogtam, annyira jó stílusa van. És tudtam, hogy ez az, ami hiányzott.
Az autó amúgy egyszerű mint a faék. Nincsenek felesleges sallangok, a legegyszerűbb megoldást választották mindenütt
Természetesen az adott szintnek megfelelőt. Viszont ahol szükséges az anyagmennyiség, oda raktak is rendesen. Ezért nincs is elgagyizva. Talán csak a "fabetét" az, ami kicsit giccses lett... Bár ez is tetszett, csak amióta egy internetes cikken legagyizták, azóta zavar engem is :D
Nagyon jók a menettulajdonságok, bőven elég szerintem. Az automata jól működik, kb 10 perc kellett míg megszoktam. Igaz az első percben nyomtam egy satu féket annak ellenére, hogy nem ez az első automatám.
Elég sok kilométert mentünk már, pedig nincs is régóta nálam. Az autóban nincs bőr(plüssszerü "izé", elég vastag) amit először hiányoltam, de aztán sikerült megégetnem magam a könyöklő bőrborításával, úgyhogy már nem hiányzik. Cabrio létére nincs nagy menetzaj, bár 130-140 nél többet nem szoktam nagyon autózni. Igazi ´krúzer´. 4-500 km "egy seggel" nem gond. BMW-fan ismerősöm elismerte, hogy soha ilyen jót nem aludt autóban még :D
Fogyasztás meglepően jó. 130 tempomattal 8.4 volt, 100-110 tempomattal, két személlyel eddig a csúcs 7.2 ! Városban (erősen lámpafüggő) 10-12.
Kiemelném a gyári hifit(infinity), aminek meglepően jó a hangzása még nyitott tetőnél is(van basszus).
Alkatrészek: minden van hozzá, átlagos(vagy alacsonyabb) áron kb, bár van egy-két dolog, ami drágább(más tipusnál is, pl motortartó bak), de ezek sem vészesek. Ha valami nagyobb dolog kell, akkor pár nap alatt itt van amerikából töredékáron.
Az esetleges használt alkatrészekkel vigyázni kell. Igazából az eladókkal van a gond, sok az élősködő nepper. Ajánlottak kéretlenül olyan alkatrészt használtan, amit amcsiból 30%-ért kaptam volna meg újan, postával...
Szerelhetőség: Itt lepődtem meg a legjobban. Nagyon egyszerű és logikus felépítésű szerintem. Mint írtam fentebb, az egyik hátsó ablakkal volt gond(így vettem). A jelenség annyi volt, hogy kb 1 centivel lejjebb állt meg, és az utolsó 5 centin fémes reszelős hangot adott. Szétszereléskor a kárpit lebontása után, 3 db csavart kellett megbontani(ebből kettőt csak lazítani), majd egy csatlakozó széthúzása után kijött a komplett ablak, mechanikástol, mindenestől. A bowdenjavítás(elpattant egy szál) után kb két mozdulat volt összerakni.
Ez egyébként jellemző az autó többi részére is..
Az autózás végre élmény. Ott kezdődik, hogy reggelente nem kell rendszámellenőrzést tartani, mint egy japán kocsinál. Itt tuti, hogy a tiedhez mész oda a parkolóban. Kényelmes, praktikus, mégis van valami egyéni bája, a kezelhetőség és praktikusság ellenére mégis megmaradt a stílusa. A váltó egyébként jó, bár nem olyan határozott, mint pl egy BMW-ben. Szokni kell. Gondolok itt az előzésekre, és az ezekből adódó visszaváltásokra. Kicsit nyúlós, de ez nekem így tetszik. Gyorsításnál max a fordulatszámmérőn látod a váltást. Az autó tele van(nem minden példány, az enyém eléggé felszerelt) mindenféle apró okossággal, ami nagyon tudja fokozni a komfortérzetet. Igazából ezek nem hiányoztak, de most hogy vannak, már nem szeretnék lemondani róla :)
Aki német vagy japán fan, annak szerintem nem tetszene.
Teljesen más koncepcióra épül, mint egy európai/japán kocsi.

A tető nélküli autózásról nem akarok külön áradozni. Ki kell próbálni és kész.
Mint minden cabrioban, itt is nagyon jó a fűtés. Külön meglepetés, hogy az indítás után kb 1 percel(a kötelező dolgok után max. 100m-t tettem meg) már volt fűtésem.

Összességében egy nagyon jó választás volt, nem bántam meg. Bár az előző kocsimmal sem volt soha gondom, nem bántam meg a cserét. a 170 Le ellenére nem akarok száguldozni, egyszerüen élvezem az utazást.

Hibalista

- egyik ablakemelő bowden sérült volt, egyenlőre házilag javítva(helyretéve), de cserés lesz.
- egy csapágy megszólalt a motortérben. Valószínűleg a generátor egyik csapágya...

Ide hordtam szervizbe

Magán szervíz. Rokon, ezért extra kedvezmény, és lehetőség, ha nem lenne rokon, akkor is ide vinném a szakértelme és az alapossága miatt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 142000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? brava Következő autója? U ilyen, csak fiatalabb
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Stratus 1995

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)