lapos, szép, felemás érzésekkel
Szöveges ítélet
Cégautónak kaptam meg.
Már amikor megjelent a piacon, akkor imádtam aa pofáját, alakját, seggét, de vártam rá 7,5 évet, hogy legyen hozzá szeretncsém.
A legelső beleüléskor jöttem rá, hogy vagy én vagyok ennyire béna, vagy az ülés ilyen szar. És amikor elmúlt a kérdőjel, rájöttem, hogy az ülés egy nagy rakás fos a 193cm-hez, mert az ülés vége a lapockám közepénél van, és oda kemény véget raktak neki. Tehát nyomta a hátamat kegyetlenűl.
Menetteljesítménye olyan amerikaias, ahol nem szeretnek gyorsan menni, inkább, mint a birkák egymás mögött. Tehát az a 2 liter valahogy nem mozgatja a kocsit. Mint kiderült, valamilyen Honda motor van benne. Akkormeg azt nem értem, hogy ki tervezhette ezt, mert a japán (Honda ráadásúl) motorok nem erről híresek. Viszont az úton fekszik rendesen, siklik, mint egy kiegyenesített kígyó. A féke kiválló, csúszós úton, amikor egy baromarcú elémfordúlt, satufékkel, abs-szel ugy kikerültem, hogy magam is meglepődtem... Nem akartam elhinni.
Parkolóban nem kellett sokat keresni a kocsit, mert csak ennek lógott ki olyan laposan az orra, mint semmi másnak.
Szeretem, szerettem is, de mióta a motor szanaszét ment, nem tudok vele közlekedni. Csak 192e km van benne, de elöttem egy teljesen hülye hajtotta, aki nem fogta fel a kis agyával, hogy egy 2 literes kocsival nem megyünk csak 200km/h-val egyfolytába, hetente.
Karácsony előtt megadta magát a főtengely szimering, és menet közben elfolyt az olaj. Kuplung bowden valami egyedi szerkezet, ami a tárcsa kopására utánállítja magát, tehát csak gyári van, ami 33eFt. Amikor ezt kicseréltük, rá 2 hónapra a kuplunk tárcsa is megadta magát, csörgött, mint Ludolf lénszalvas csengettyűje. Viszont a tárcsa benszülött, tehát csak a szerkezettel cserélhető, ami magában 155e, plusz szét kell bontani az autót, tehát a munkadíj is egy kisebb vagyon.
És akkor leállt egy henger, amitől a 10,5l átlagfogyasztás felkúszott 18 literre. Majd megadta magát az olaj pumpa.
És akkor leálltam a garázsba.
2 hete be próbáltam idítani, de a hangja, mint egy dízelé... viszont van olajnyomás.
Összegezve:
Szeretem, szerettem. Ha ez az autó nem kerül egy barom kezébe, akkor sokáig lehet autó. Utakon van tekintélye, siklik, biztonságérzetet ad, csomagtere hatalmas. Lámpája gyárilag nem jó, semmi fénye, még xenonnal se.
Sose hagyott ott sehol, mindíg hazahozott.
Hibalista
- kipufogó rendszer 90e, katalizátor 22e, silet blockok, összes szimering, kuplung bowden 33e, kuplung szerkezet 188e!!!!!, abs és airbag hibaüzenet, ami akár lehet kamu is.
Ide hordtam szervizbe
Lajosbá´
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Tamás
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | yaris | Következő autója? | Citroen Xsara Picasso |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
