Itt volt Amerika
Szöveges ítélet
Valami nagyobb autó után néztem a családnak mind az F Astra (ami nálam tökéletesen működött 240.000km alatt). Szóval legyen nagyobb szép, meg jó, meg nem drága. Opel Omega, Mercedes C-osztály (W202). Aztán az egyik kereskedésben megláttam és beleszerettem. Német autó után a puha üléstől tartottam de nem az franciás puhaság ez olyan Light Cola-szerű. Kicsit más az íze mégsem az de kényelmes. Vagy legalábbis azt hiszed róla. Nem nagy autó, de mégis hajóban érezted magad. A hosszan előrehúzott szélvédő alatt egyterűsen nagy műszerfal, aminek a végén valószínűtlen távolságban pihennek az ablaktörlők. A hifi (gyárilag Infinity) valami csoda. Kapott négy szép lábbelit és egy olyan autó lett belőle amit mindig megnéztek az utcán. Voltak olyanok akik egy szöggel ezt értésemre is adták a motorháztetőt megjelölve.
Ami negatívum. A belső műanyagai szépek csak borzasztó anyagikból készültek. Ugye Amerika. Hihetetlen egy 2008as Ford Expedition sem sokkal jobb. A motorja jó és megbízható csak kevés ebbe az autóba a 133 ló. Két falu között odavertek a Suzukik. Pályán 130km/óránál forgott 2200-at. Jó a fogyasztás de lomha. Nagyon lomha. Bár az alkatrészárak alacsonyak és jó az ellátás is de sűrű a 12000km-es olajcsere és a 90000km-es nagyszervíz ahol mindent dobálni kell elfelé az előírás szerint. És borzasztóan veszti az értékét.
Miért adtam el? Hmm kellett egy terepjáró de még ma is sajnálom.
Hibalista
- Akkumulátor (különleges sarus megoldásának hála)
Ide hordtam szervizbe
BMW Tóth Siófok; drágák de ügyesek és csak azt cserélik ami kell
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra 1,6i "F" | Következő autója? | Nissan Terrano2 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
