Elegáns amerikás
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes autó. A 2.0 literes motor kicsit gyenge a nehéz kasznihoz egy sportos vezetőnek, átlagos használatra, utazni, suhanni elég. Az alkatrészek kicsit drágák hozzá, ha a magyar középkategóriához (Opel Astra)nézzük. De ez inkább felső-középkategória. Jól össze van rakva, nem zörög, 11 évesen sem, kiváló megjelenésű, kortalan autó. Gyenge a gyári első világítása, de egy OstramNightbraker/Tungsram MEgalight+ izzócsere megoldja. A belseje egyáltalán nem öregszik, a plüss ülések és ajtóburkolat közel 200000 kilóméterhez is, mint az új. Én lejjebb engedném az ülést, de ebben a típusban nincs ülésmagasság állítás. Karban kell tartani az USA idiótabiztos használati utasítás szerint, de melyik autót nem?
Hibalista
- Hengerfejtömítés-csere 80.000-nél (ez volt a leghúzósabb, szakszervízben, baromi drága munkadíjjal és anyagköltséggel), első izzók cseréje (gyenge világítás miatt), kipufogóleönlő csere 170.000-nél, kormánygömbfej csere 180.000-nél, riasztó megbololondult és nem akart kinyílni, kiköttettem. Az akku 10 év után adta meg magát.
Ide hordtam szervizbe
Emil Frey
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Saját autószerelő a városban 8 pont!M5M autószervíz Bp, Ipacsfa utca
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | 300C |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
