A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Stratus (1995-2001)

Stratus 2.5 V6 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

A Stratus....

Szöveges ítélet

Az autó: jó.

Nekem személy szerint tetszik kívülről. De ez szubjektív.
A belső az már más téma, olyan gagyi az egész, de mégis jó. Az anyagválasztás végül is nem vészes, sőt.... helyenként kimondottan kellemes. Zörgés sehonnan sem jön. A belsőben ami nagyon bóvli hatást kelt az a műanyag "fa" betét a rádió körül.
Az ülések kényelmes tömésűek, sok vezetési idő után sem fárasztó kiszállni a gépből.
A helykínálat példás mind elől mind hátul elegendő hely jut mindenkinek.
Ebben a modellben még nincs középső könyöklő és a váltókar is egy igen csúnyácska darab. Ez 1998 után pótolva és szépítve lett.
Természetesen minden elektromos kütyü benne van a légkondival együtt. (ajtónyitás, tempomat, 4 elektromos mozgatású ablak, elektromos tükörállítás, stb...)

A csomagtartó elég nagy, jól lehet pakolni és bőséges helyet ad a csomagoknak. A teljes értékű pótkerék a "padlóban" van elhelyezve.
Sajnos rakodórekeszek nincsenek az apróbb tárgyak tárolásához.
A csomagtér oldalfala filccel borított, eléggé egyszerűen. Jó, de olyan "összecsapott" érzést kelt, mint ha valaki otthon házilag csinálta volna. A csupán 447 kilós terhelhetőség sajnos nem túl sok.

A futómű kellemes. Mint a legtöbb amerikai autónál, itt is nyekereg. Egy patkán átmenni olyan mint ha egy fa hajóval a hullámos tengeren haladnánk. Viszont cserében szinte minden ütést eltompít. Joggal gondolnánk, hogy ha kényelmes a hangolás akkor a kanyarban nagy a dülöngélés. De nem, egész kellemesen fekszi a kanyarokat. Persze nem egy sport autó.
Murvás, kavicsos úton haladva olyan érzésünk van mint ha egy jó minőségű aszfalton mennénk.

A motor hozza a (118Kw/5950) 160 pacitól elvárt erőt. Nem mondanám erősnek de mindenképpen elegendő vehemenciával mozgatja az üresen 1435 kilós testet. A nyomaték 214Nm/4400
A motor és a kipufogó hangolása csodás. Alaphelyzetben egy nagyon csendes jármű, de ha az ember nyomja neki megjön a hangja..... de még hogy! Az egyszerűen csodálatos. Érdekes módon a 2.7-es Sebring sehol nem szól ennyire szépen.
A fogyasztás hozza a kategória átlagát a 11,5-12 literjével. Ezt lendületes vezetés mellett produkálja. Természetesen csak "országutazás" közben 8-9 literrel is beéri a 4 sebességes automata váltós kivitel. A 61 literes tank kihasználva a tágulási részt is 66 literrel tölthető. Azaz a 3. "kattanás" után még kerek 5! liter belemegy a tartályba.
Azaz a hatótávolság egy tankolással kb 600Km.

A váltó egy igen egyszerű darab
(1998-tól már a kézi fokozatválasztást is tudja a váltó).
Az automata váltó fokozatválasztó karja sugározza a váltó milyenségét. (Amennyire egyszerű annyira agyszerű a váltó is)
Motorfék az szinte nincs. 3-ban 50-ig kapcsolva még azt is mondhatnánk, hogy hatásos, de közeledve a 60km/h-hoz "kiejti" a motorféket. Ha magasabb sebességnél kapcsoljuk a 3-at akkor ha lassulva elérjük az 50km/h-át akkor előjön a motorfék.
"L" fokozatot választva erősebb lejtőn is képes megfogni az autót.
Amúgy az "L" fokozatot felfelé 60-nál váltja "el" az elektronika az egyest és valahol 120 körül a kettest, lefelé pedig 110 körül teszi vissza kettesbe és 50km/h-nál kapcsolja vissza az egyest.
Tehát az "L" fokozatot használhatjuk mint sport funkció. Itt természetesen gázelvételre nem vált fel a váltó.

A fékek ezen az autón nem túl jók. Elképzelhető, hogy korábban meg lettek "égetve" a tárcsák, mert egy erősebb fékezés után rázza a kormányt. És sajnos már 1-2 erősebb fékezés után jelentősen gyengül a fékhatás.

A kaszni méretei figyelemre méltóak: 4746×1822×1374mm természetesen hossz×szélesség×magasság.
Ha a teljes szélességet vesszük azaz a tükrökkel együtt nézzük akkor 2,8 centivel lépi túl a 2 métert.

Összegezve a tulajdonságait; egy nagyon kényelmes, jó küllemű, eléggé sportos nagyon nagy utazóautó. Ha valaki ilyen autót szeretne vásárolni magának akkor mindenképpen az 1998 utáni modelleket ajánlom Neki. A könyöklő és a minőségibb automata váltó miatt.

Hibalista

- 2009-ben 75000 kilométernél:
- Az autó sokáig állt, így amint elkezdtem erősebben használni a vízpumpa elkezdett csöpögni. Ezt cserélték szervizben a vez. szíjjal együtt.
- A féltengely belső oldalán a gumiharang elrepedt.
-

Ide hordtam szervizbe

Svájc, St. Gallen

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Audi A4(2006), Fiat Marea 2.0 20V, Fiat Tipo 1.9Td, Fiat Grande Punto 1.3JTD, Subaru Legacy 2.2 SST. Következő autója? Nem lényeges, ez a céges autóm
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Stratus 1995

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)