2 év biztonság
Szöveges ítélet
Az autót 2 éve vettem mint kiderült kereskedőtől de nekem mint magán ember adta el. Ettől függetlenül a többiben már korrekt volt. Megvétel után azonnal szerelő és a szokásos dolgok cseréje. ( vezérlés, olaj, szűrők,stb.)
Általános dolgokon kívűl kellet egy jobb alsó lengőkart cserélni ( ez kicsit húzós volt pedig nem is a legdrágábbat vettem) és első fékbetétet.
Azóta hihetetlen de egy olajnyomás visszajelzőn és a kötelező dolgokon kívül nem kellett cserélni semmit! (16 éves autóról beszélünk)
Most az első futómüből jön kis nyöszörgö hang, vagy szilent vagy gömbfej, de ezeken a magyar utakon ez nem csoda! Úgy döntöttem kap egy teljes első futómű felújítást! USA-ból rendelve szállítással együtt megusztam 75000 pénzből! Két éve majdnem ennyiért vettem egy lengőkart! ;)
Az autó rendkívűl megbízható soha sehol eszembe sem jut hogy esetleg nem érek oda. Bőrbelsőjét én szeretem bár ezen sokat dob hogy fűthetőek az első ülések! Légkondija irdatlan erős,nyáron 30 fok felett is van hogy lejjebb kell kapcsolnom mert kifagyok az autóból. Menetteljesítmény: nem egy sport autó a 170 Le ellenére sem. Sokat veszít az automata váltó miatt! De azért nem kell szégyenkezni vele. Az automatájától nem kell félni csak nem kell bedőlni az élethossz tartó olaj meséjének! Az atostick ( kézi váltó mód ) szerintem szinte teljesen felesleges olyan jól teszi az atomata váltó a dolgát. Max fogyasztás csökkentésre használom, mert az automatában csak 60 felett teszi be a negyediket. Így városban kicsit magas a fogyasztása!
És itt a lényeg: nem kell bedőlni az városi legendáknak hogy 8 literrel járnak vele sőt az enyém már termeli is a benzint! Igenis ez egy 2,5-ös V6-os motor automata váltóval! Ez 12 alatt nem eszik városban! Autópályán átlag 150-160-al 10 liter. Egyébként itt érzi jól magát. Itt már kijön a lóerő hamar eltűnnek a tükörből a városi betonpattanások!! :)
A legalacsonyabb fogyasztás eddig 8,5 volt de országúton mint a hímes tojás. Direkt teszt volt. De akkor meg minek veszel ilyen autót??? Arra ott a suzuki, lupo, prius meg a többi fogyasztás bajnok. Ez az autó a kényelemről szól elérhető áron. A piacon méltatlanul alacsony az ára. ( amerikai automata) pedig osztrák japán motorral! :)
Összegzésül: nyugodt szívvel tudom ajánlani az autót ha tudod tankolni! Szervizre nem fogsz sokat költeni mert nem nagyon kell hozzá alkatrész! Ha mégis ma már simán meg vannak azok a csatornák ahol reális áron sőt akár átlagnál olcsóbban tudsz hozzá alkatrész szerezni! És a legendákkal ellentétben minden egyszerűen beszerezhető hozzá!
Hibalista
- Komplett vezérlés vízpumpával 70.000 - Váltó olaj csere szűrőkkel 60.000 - Jobb also lengő kar 65.000 - Első fékbetétek 10.000 - Motorolaj csere szürőkkel, gyertya, 45.000 - Motorolaj nyomásjelző gomba 9.500
Ide hordtam szervizbe
Helyi maszek. Általános dolgokhoz jól ért még szerelő nem cserélő!!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Saját magam. Az tuttira meg van csinálva! :)Magamnak már csak maxot adok! :D
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Mercedes | Következő autója? | Jaguar S type |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
