Retró versenyló
Szöveges ítélet
A 300M után kellet valami, ami Chrysler, és ez lett. (Ő egyébként bent van a 300M-ek között, de mivel eléggé elszállt felette az idő vasfoga, hát eladásra került)
223 LE 2.4 turbó motor, kézi váltó, bőrbelső, navigáció, egy csöppet pici csomagtér, jó Hi-Fi, napfénytető, stb. stb. stb. a szokásos extra, amit csak bele lehet zsúfolni, az összes USA marhaságokkal együtt.
És megy, de iszonyatosan. Egy ilyen retró kinézetű autótól, ilyen menettulajdonságok...
Ha finoman használod, akkor egy átlagos autó, na de ha beletaposol a lelkébe, akkor bizony hátba vág rendesen, ilyenkor azért gondolni kell arra, hogy a fogyasztás sem lesz 8 liter, inkább 12.
A futómű a legnagyobb meglepetés. Azt gondoltam, hogy egy ilyen magas "teherautó" labilis, de nem. Szépen kanyarodik, bár egy picit túrja az orrát. (Tudom nagyon csúnya szokás) Azért - a félreértések elkerülésére - nem egy Alfa GT.
Igazából egy kényelmes utazó autó, autópályára kitalálva (arra van használva). Németország az igazi hazája. 200 utazó, órákon át, és nem erőlködik, szépen suhan, bár némi szélzaj az van. (Tán le kéne venni a tetőcsomagtartó tartót:)
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Wirth művek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 300M | Következő autója? | Chrysler 200C |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
