A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Pt Cruiser (2000)

Pt Cruiser 2,2 CRD street cruiser II 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A feeling mindenek felett!

Szöveges ítélet

Múlt novemberben sikerült szert tenni erre az eredetileg Németországban piacra dobott limitált szériás modellre (Street Cruiser Series II.). Már a megjelenésekor tudtam erről a narancssárgára fényezett sorozatról, de újonnan nagyon drága volt. Végül Németországból hozattam be két évesen. Az első tulajdonos nagyon vigyázott rá, a kocsi gyári állapotban van.
Előzőleg egy Rover 75-öst vezettem, amely egy igazi puhán kényeztető luxusautó. Ehhez képest a PT számomra elsőre keménynek tűnt mind a kezelőszervek működését, mind a menettulajdonságokat tekintve. Beülve egy kissé buszlimuzinos volt az érzés. Az üléshelyzet magas. A bőrülések kemények, de hosszú távon is nagyon kényelmesek. Minden kezelőszerv határozottan, szépen működik, bár egyes funkciók furcsa helyre kerültek. Például a hátsó ablaktörlő egy, a középkonzolon elhelyezett billenő kapcsolóval működtethető, a hátsó ülésekhez kapcsolódó ablakemelő gombok a két első ülés közötti konzol végében, középen helyezkednek el, a hátsó utasok lábbal könnyebben kezelhetik, mint kézzel.
A 2.2-es Merci dízelmotor erős, mint a bivaly, brutálisan húz, a viszonylag könnyű autót játékszerként mozgatja. Ennek következményeképpen nehéz öregurasan vezetni, ami viszont a fogyasztásra nincs jó hatással. Eddigi tapasztalataim szerint a kocsi kissé torkos, főleg a Roverben nagyon takarékosan dolgozó BMW dízelhez képest. (Az viszont csak lomhán mozdult a PT-hez viszonyítva.)
Ami kissé zavaró: a fordulóköre nagyon nagy, kis helyen kanyarodni vele művészet; a szélzaj - megint csak a Roverhez képest – nagy sebességnél számomra erős; a kalaptartó nem nyílik a hátsó ajtóval együtt, felhajtani sem lehet teljesen az alaphelyzetből, így pakoláskor nagyokat lehet miatta szenvedni.
A pozitívumok: teljesen egyedi jelenség a lehető legdögösebb formával, jó menetteljesítményekkel, kényelmes, a fent felsorolt apróságoktól eltekintve nagyon praktikus belsővel. Külön kiemelendő a hihetetlenül jó hangú gyári hi-fi!
Az pedig külön élmény, ahogy a Chrysler feelingautók (PT-k, Crossfire-ek, 300C-k) tulajaival rögtön kialakul a közösségi érzés, hiszen mindenki villog, integet, ha szembejön!

Hibalista

- Az első tulajdonos eladás előtt nagyszervízre vitte még Németországban. Itthon az átvétel után közvetlenül az Emil-Frey márkaszervízben vizsgálták át. Csupán egy futómű állításra volt szükség. Azóta semmilyen meghibásodása nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Emil-Frey márkaszervíz, Budapest, Mogyoródi út.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Rover 75 Következő autója? ismét valami különleges
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Pt Cruiser 2000 (2000)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)