Nekem való
Szöveges ítélet
előzmény:
no ott kezdem, hogy iszonyú sóvárgás fogott el valami nagy és öreg vas után a műanyag szappantartók után.
valami szolid coupe-t szerettem volna direkt a 90-es évekből.
belföldi kínálat jöhetett számításba nagyon ócsón olyan 500e-1000e HUF között. és itt jön a Hát....
elkezdődött a vadászat ami a használt autó.hu-n fenn van, többnyire siralmas eredményekkel. az eladók irreálisan értékelik fel a gépeket.
világos, ők is védik a pénzüket meg én is a sajátomat.
de a gk legalább a próbakör néhány km-n produkáljon valami bíztatót,
illetve a kivitele belül legyen kicsit hívogató,volt olyan gép aminek
egyetlen belső burkolat eleme sem volt rendben.
no ezeket nem, én autót nem kívánok újra építeni, de egy szinten tartottat szívesen pátyolgatok.
tehát coupe nem lesz, a CHRYSLER NEW YORKER Fifth Avenue-t régóta nézegettem de nem nagyon fogott meg
gk vétel:
aztán elmentem megnéztem ni már nem is ronda, meg egész egyben van belső
gyönyörű 10 éve egy gazdás.
ajánlatott tettem megvettem.
jó lesz garázsba betenni, aztán amikor nem bírom napjaink műanyag dobozait kicsit kiviszem nyugtatónak.
aha... persze, okt 7-én beleültem, azóta nem tudok kiszállni belőle.
a szappantartót árulom.
maga a gép: CHRYSLER NEW YORKER Fifth Avenue 3.3 V6
amerika, egészen más autóépítési elvekkel, de nagyon jó
ma már középszer, de a maga idejében nagyon OK
gyorsulása nem kiugró, de lineáris nagyon egyenletes
a fékek amerikásak, jól adagolható, de az átlagnál nagyobb fékút kötelező
a hátsó kipufogó dob hangolva, igyekeztek, nem rossz, de azért messze a V8-tól.
futómű kényelmes himbi-limbi
a belső az olyan mint egy katedrális mint méretét, mint pompáját tekintve
mint egy ékszer doboz, az ülések plüss-gombos 20 év után is hibátlanok és nem tudom miből van, mert nincs kiülve.
ha beülsz akár egy 8-10 éves S mercibe tök ki van ülve, oldala kikopva, szakadva.
karosszéria: szögletes ahogy kell, hátsó ablak függőleges vinil tetős
ezzel a kialakítással elérték a két üléssor közötti nem tévedés 40-50 cm távolságot.
alul lakatolás lesz aztán alváz-üreg védelem. merített kaszni lehet mert
nem nagyon rohadt.
fogyasztás: olajokból-hűtővízből nem észrevető,
üzemanyag benzin nem tudom mert gázos üzemmel járok 12-13 l gázzal.
nem hajtom erős 90-el robogunk, nem sietünk itt is érvényes az axióma:
csak a pici szűk autókat hajtják, hogy minél előbb kiszálljanak.
nagyon nekem való autó, amíg lehetséges meg-fenntartom tehát az idők
végezetéig minden kapható hozzá alkatrész megoldott nem drága.
2010 november : még mindig hiba nélkül jön-megy.
Lakatolásra leadva, korához képest elenyésző munka van rajta.
Hibalista
- csak gyengeségei vannak amit lassanként kikoptatok.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 2000000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | automata amerikai a kilencvenes évekből |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
