Megérintené a lelkem, ha nem lenne érintkezés hibás
Szöveges ítélet
Első autónak lett véve. Fő szempontok: kényelem és biztonság, no meg egy kis lóerő. Ezeket mind tudja is. A megbízhatósággal van egy kis gond. Előző tulaj megforralta a motort, ami vásárlásnál a tesztkörön nem tűnt fel. Így hengerfejköszörülés kellett már az első héten. A javítás költségei áttolták a jó vételt a szörnyű melléfogás irányába :P Vízgondok továbbra is fennálltak ezután, állandóan felforrt. Hűtőbordák kitisztítása és a redszer vegyszerrel való átmosása után ez megoldódni látszik. Indexel voltak és vannak gondok, ugyanis balra indexelésnél 50%ban hátul mindkét index bekapcsol. Elektronikai gondok még a kilóméteróránál vannak. Sokaktól hallom, hogy a műszerfal a hibás, de mivel erő hatására néha működik néha nem, így ezt csak érintkezéshibának tudom be. Jah, az indexnél is lehet csak az indexkar a hibás, ezt is olvastam mások leírásában. Ezekkel a hibákkal még el is lennék, nem idegesítenek. A nagyobb probléma egy fél éve kezdődött, zörög valami a kuplunk környékén. Szétszedettem, láttuk hogy a kuplungtárcsánál a rugók nagyon lazák. Kuplungtárcsát szereztem nehézkesen, majd összeszereltettem a kocsit. Javítás estéjén beindítom és lám újra zörög, brrrr. Szóval még most is, de nincs rá zséém, hogy javítsam, így had zörögjön még egy darabig... Szerencsére csak addig csinálja míg be nem melegszik a motor. Továbbá a lámpái vakok a kocsinak, sajnos valami eszes ráragasztotta a búrát, így tisztítani sem tudom, majd csere lesz utángyártottra.
Összességében szerethető járgány, a futóműve talán a leginkább kedvemre való. Annak ellenére, hogy 2.0-ás 3500-as fordulat felett él igazán csak a motor, de akkor nagyon. Kilóméteróra híján fogyasztást csak saccolom, de ha megyek valahova 8 átlaggal számolok és e szerint tankolok, kb stimmel is. A komfortja miatt nem adnám el könnyű szívvel, szép és ritka autó. A lényeg, hogy ha valaki vásárlásra adja a fejét, az hajtsa meg egy kicsit az autót előtte, figyelje a vizet, a kilóméterórát, s az indexet. Típushibái kb ezek. Még annyit, hogy fogyott nálam az motorolj egy darabig, aztán megleltem a bűnöst, egy kis műanyag alkatrszésznél szivárgott, azóta nem fogy, szóval az olajat nem eszi. Ha újra vennem kéne, mernék ilyet venni, csak alaposabban körülnéznék és egy nagyobb tesztkört mennék vele.
Hibalista
- Kuplungtárcsa, vízproblémák, index.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fiat Bravo (2008), Chrysler Voyager |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
