Igazi szerelem
Szöveges ítélet
Jogsi után egy évvel sikerült összespórolnom egy kevés pénzt, mivel be vagyok oltva az amcsi autók imádatára , más szóba sem jöhetett. V8at 300000Ft-ból nem nagyon kaphatok, így esett a választás a megbízható 2.0 motorra amit a Stratusból már ismertünk itthon. Találtam nagyjából 3 olyan neont ami a pénztárcámnak megfelelő árfekvésű volt. Manuális váltósat szerettem volna mert hát na :D de a probléma ott kezdődött hogy a háromból 1 volt manuális azon pedig finoman szólva kifogásolható volt a karosszéria. Így maradt nekem az automata váltó (amit amúgy nem bántam meg , városban iszonyat kényelmes , meg hát amerikai autó milyen legyen?).
Sokan lehúzzák az automatát , nem értem miért , a 2.0 133 lóerővel még automata váltóval is meglehetősen fürge, precíz és nagyon jól reagál a hirtelen gázadásra, felpörög és kilő.
Nincs is annál jobb érzés mikor autópályán 160-170 körül BMW-k és audik húzódnak le előlem :D
Egyetlen fájó pont az egész autóval kapcsolatban, hogy 185/65 R14 a gumi- felni méret, jó lenne ha legalább 15ös felni rámenne nem peres gumival hogy a kerékjárat jobban ki legyen töltve, de a rúgó tartótányérja nem teszi lehetővé, szétbarmolni meg nem akarom hogy be tudjam paszírozni a nagyobb papucsokat. Egy komplett gátló-rugó cserével meg lehetne oldani de az max akkor jön el ha megadja magát az összes gátló.
Vigaszul szolgál, hogy külföldi oldalakról rengeteg optikai tuning elemet lehet találni hozzá, tervben van az első lámpák, indexek szélességjelzők cseréje lámpa projectoros angel eyes lesz a szélességjelzők indexek kristályosak a hátsó lámpa pedig az USA lámpa(az sokkal szebb mint ez a szögletes kiosztású).
Mivel első autó és hosszas gondolkodás és mérlegelés után e mellett döntöttem , nagy a szerelem még így másfél év után is. Van mit csinálni rajta, állandóan simogatom, igyekszem jobbá tenni , optikailag és motorikusan is, és a kis szerelmem meghálálja, nincs mese egyszerűen imádom, mindenkinek csak ajánlani tudom aki ilyennel szemezik :) Megnézik az utcán és nagyon jó az amerikai autó közösség, rengeteg találkozó van éves szinten
Ja igen, még pár szó főleg annak aki nem ismeri annyira az amcsi autókat és tele van előítéletekkel. Az hogy amerikában gyártották (enyémet Illionis- Belvidere) nem egyenlő azzal hogy benzintemető és drága a szervíz.
Hibalista
- Megvétel után(2014 Május) 2hónappal a jobb hátsó gátló megadta magát (13000Ft) - Vezérműszíj csere és ezzel egy körben automata váltó olaj és olajszűrő csere ( szervízköltséggel cakkumpak 55000Ft) - 160000Km-nél esedékessé vált a fék felújítása na ez megszivatott... (tárcsa és betét csak amerikából jöhetett 45000Ft) gumifékcső le lett gyártatva és mivel rosszul csinálták meg, jött a fék beragadása (menet közben, amikor kezdett bemelegedni) ,rakpartról tréler haza stb végén 130000Ft a volt a fék tökéletes összehozása de ebben minden benne van tárcsák betétek fékcsövek főfékmunkahenger , tehát tűrhető összeségében.
Ide hordtam szervizbe
M5M Chrysler szervíz. Minden Chrysler tulajnak csak ajánlani tudom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mindegy csak MOPAR legyen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
