Striciroller - 220 lovas drogfutar
Szöveges ítélet
Angol auto leven az anyosulesrol vezetem. Kombi, karbonfoliaval felul. Eleg utos dizajn. 0-100 az nem nagy kaland egy 500 kiloval konnyebb 2.0literes benzines is kb ezt produkalja /Onsuly 1950kg osszsuly 2450/
. Viszont 160nal beletalpalsz a gazba es 200ig egesz jol huz. 230at mentem vele kb ez lehet a vegsebesseg na ne akard tudni mennyit zabal meg. Budapest-Manchester tavokon hasznaltam altalaban. Egyszer unnepnapon Calaisbol 11 ora alatt hazaertem, igen, 1520km tankolasokkal, igen ekkor meg angol rendszamra nem jott ki csekk. Ekkor 18 literre jott ki a fogyasztas. Dizel!!! Egy 1.9pdtdi ugyanekkora tempoval 9 literrel beerte volna.
Egyebkent 130kmh tempomat fix 8.3 liter ami nemrossz. Budapesti varosi fogyasztas, haaaat van hogy 9 literrrl elvagyok kulvarosi szaladgalassal de amugy inkabb a gyari 10.9 liter /szandekosan nem 11 litert irok/.
Amerikai ebayrol kell futomu alkatreszeket rendelni az tenyleg filleres. 1 het alatt megerkezik. Hazai alkatresz draga.
Hiaba a motor megegyezik az E320Cdi S320cdi stb-vel, a termosztat basszus rohadtul nem stimmel bele. A generator is szopas volt, amig ugyanezt a motort egy E osztalyban alulrol lehet szerelni es kikapni a generatort, ebbe a kaszniban egy vodor csavar tarsasagab felulrol kell elkezdeni bontanti az autot.
Egyedi ritka foleg a kombi. Iszonyat fekszi az utat, nagyon szeles auto. Kurvajo az automata valto /dizelekben szinten gyari Mercedes/. Csomagtartoban gyari gumitalca, ez nalam kifejezetten jol jon. Igazi utazoauto, varosban sem bonyolult kozlekedni vele, Aranykez utcai parkolohaz es a Futo utcai parkolohaz szopas! Illetve Akacfa utcai automata parkolohazba nem fer be. Na ezeket leszamitva ja meg a fekvorendoroket mer iszonyat alacsony az eleje. Pontosabban, nem is igazan alacsony, hanem a nagyon lagyra hangolt rugozas + kurvanagy tomeg miatt fekvorendorrol valo lejovetelkor behimbal az eleje es vered neki mindennek. Persze lehet ovatosan kozlekedni vele, ahogy en is szoktam, ilyenkor elozni le mindenki a fekvorendornel.
Hollandiaba nem valo!!! Lepten nyomon fekvorendor a falu kozepen is.
Alkatreszellatottsag jo, mindent kapni hozza, motor-valto Mercedes, a tobbi meg siman van utangyartva vagy bonto.
Nem vagy vele paraszt bmws sem bunko mercis, sem kocsog audis. Igazabol senki se tudja mi is ez az auto, rendszeresen odamennek az autohoz es leolvassak a logot hogy 'krajzler' . Szivesen kiprobalnam a tobbszaz loeros 6.1 Hemi vagy az 5.7es benzinest mondjuk egy jo nagy LPG gaztartallyal.
Csakis angliabol eri meg ilyen perverz autokat megvenni fillerekert/gombokert, majd dobni ra magyar rendszamot azt hadd szoljon.
Mindenki azt hiszi megjott drogfutar. Senki sem mer beugatni, sem letolni, sem baszakodni. Ugyanugy vezetem pedig mint a suzuki swiftemet, a vicc hogy senki se hiszi el hogy suzuki a masik autom. Amikor meg azt vezetem senkk se hiszi el hogy van egy ilyen tepsim is. Milyen gyokerek az emberek.
Erdekes ahol a suzukival 70el kell menni hogy ne toljanak le, ezzel 40el vegigvonulok es senki sem eloz meg.
Ha tudnatok, hogy kevesebbe van nekem ez az auto magyarra atrendszamozva is, mint az atlag magyar barmilyen autoja...
Talan egy Lexus
Ls430 vagy az ujabb Ls460 lesz az utodja ki tudja?
Hibalista
- Hollandiabol hazajovet egyszer megpusztult a generator na az nem volt fincsi. Unnepnap leven nehez volt potaksit plusz akksitoltot meg szerszamokat beszerezni plusz az osztrak hatar kozeleben Hotelben lassu toltovel toltogetni 100amperes akksit... - - Amugy elol a futomu nem a legerosebb valami mindig elkezd kopogni bal elol
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | D CORSA, suzuki swift, avensis, stb | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
