A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Monte Carlo (1970-1972)

Monte Carlo Monte Carlo LS 3.5l V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rednecks car

Szöveges ítélet

Igazi nagy Amerikai cirkalo coupe. 3.5l-es V6-os motor, 210 loerovel es a jo oreg elektronikusan vezerelt 4 fokozatu automata valtoval. Lehet kapni SS valtozatot, abban 5.3l-es V8-as dohog 310 loerovel de az mar eleg durvan fogyaszt is meg vagy $7000-el dragabb. Az auto sulya es az automata valto miatt a 210 jo ha 100 loeronek erzodik mindaddig amig le nem padlozod. Akkor visszavalt akar 2. fokozatig es iszonyatosan meglodul. A felszereltsege mar alapvaltozatban is lefed nagyjabol mindent amire egy atlagembernek szuksege lehet egy autoban. Manualis klima, elektromos ablakok, tukrok, vezeto ules, CD, alufelni, cruise ctr., borkormany, konyoklo, fedelzeti szamitogep. Mindez ujonan $21k-tol indul. Odahaza mit kapsz 4.3millioert? 1.6-os Ghia Focust vagy 1.4-es Golfot, netalan Swift sportot :)? Kafa mi? Ugyan az a radio van benne mint az Europaban kaphato Chevy Epica-ban. Csak semmi parasztvakitas, mufabetet meg a tobbi hulyeseg. Europai szemmel kisse talan szegenyes lehet az olcso fekete matt muanyagbol keszult muszerfal de a celnak es nekem tokeletesen megfelel. A muszerfal kopogos muanyagbol keszult, akit ez zavar az ugysem vesz majd ilyen autot. Csomagtartorol nem tudok pontos mereteket de ettol nagyobb mar csak az olyan cirkalokban van mint a Grand Marquis vagy Town Car. Az ulespozicio Europai jatekautokbol atulve kis megszokast igenyel. Ebben mar nem hokedlin ucsorog az ember hanem inkabb fekszik benne. Erre tobbek kozt azert is szukseg van mert ha mas testtartast veszel fel benne, egyszeruen nem ered el a kapcsolokat, konyoklot, stb. akkora belulrol az auto. Az uttartasa, olyan Amerikai autos. Mintha gumirud kotne ossze a kormanyt es a kerekeket. Kicsit elobb kell elkezdeni tekerni a kormanyt minthogy fordulni szeretnel egyebkent elvetheted a kanyart. A fek detto. Par hete elemszaladt egy nyuszi. Szegenynek eselye sem volt. Egy eroteljes satufek es kormanytekergetes utan csak az ima maradt meg nemi gepeszkedes, hogy az uton maradjunk. Ha legkozelebb elemszalad vmi max fekezek de nem kerulom ki. Az autoban 29ezer merfold van es eddig semmi meghibasodasa nem volt. Benzin kell bele es teszi a dolgat. Egy kis ergonomiai bakit azert talaltam benne. A dupla pohartarto rogton a valtokar utan van, igy ha lejtorol lefele jovet egyesbe akarsz valtani tuti szetnyomod a poharat es meg a hetszentseg is kolas lesz. Azert nem olyan nagy hiba ez amivel ne lehetne egyutt elni. Probalok negativumot is irni de az ember a sajatjaval mindig elfogult meg amugy sem volt eddig semmi. Na ja egy van. Kicsit hosszu az orra igy bukkanoknal vigyazni kell mert konnyen leer de a gyariak gondoltak ra elore es koptato muanyag csik fut vegig a lokos alatt. Az ajtok eleg nehezek es nincs akadasi pont igy ha lazan kivagod es szalnal ki lehet belepreseli a sipcsontod a kuszobbe. Az meg faj kicsit. Gyorsulast nem mertem meg de a vege 107mph. Ott kiirja a computer, hogy bocsi de itt en most leszabalyzok. Hogy miert pont 107 es nem 105 vagy 110, ez titok szamomra. Azt hiszem ez allamtol fugg. Kellemes ez a motor – valto parositas. 75 – 80mph-nal forog ugy 2200-et 2500-at a motor. Varosi 45-os temponal meg 1000 korul. Meg vegsebessegnel sem lepi tul lenyegesen a 3000-ret. Egy tankbol ha nem tul nehez a labad elgurulsz 320 – 340 merfoldet. A fedelzeti computer olyan mint egy kis figyelmes feleseg. Kiirja, hogy vigyazz mert fagyveszely lehet, mar mint betukkel, nem csillagokkal meg szamokkal, a letezo osszes szokasos dolgot, atlagfogyi, pillanatnyi fogyi, mindenfele fogyi, megteheto ut, mikor kell legkozelebb olajat csereltetni, kulonbozo szervizinformaciok, kulon kulon ket napi merfoldszamlalot ( A – B ) is futtathatsz, jah es ami a legjobban tetszik es ezt fedeztem fel a legkesobb, a napi merfold mellett kiirja az eppen aktualis iranyt is, szal van benne iranytu is, bar ennek pontossagaval kapcsolatban ketelyeim vannak. Egy szo mint szaz, ez a Chevy egy szeretheto auto kulonosebb rigolyak es hibak nelkul. A kisebb motor is tokeletesen mozgatja az autot persze a V8-al mas lehet. Nekem most ezt engedi meg a penztarcam. Amerikaban ez egy kedvelt auto, Europaban a vammal meg az ado adojanak adojaval megspekelve ketlem, hogy eladhato lenne. Ott a mufabetet, a parnas muszerfal meg a mukevlarbetet a nyero. Jah meg az 1.4-es duplaturbos kompresszoros babakocsi formedvenyek. Ki ki valasszon hat izlesenek es stilusanak na meg persze penztarcajanak megfeleloen ;)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

BILL HEARD CHEVROLET, Decatur BLVD

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Focus Következő autója? Ford Five Hundred
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Monte Carlo 1970

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)