A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Malibu (1969-1972)

Malibu Malibu Classic Wagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az én Patkányom

Szöveges ítélet

Sajna határ mellől vettem, csempészautó volt, ennek megfelelően, mindegy csak menjen, különben nem termel. De legalább nem 200D volt benne. Előszóként mindössze ennyi.

Motor: smallblock 305, v8. Magyarul 5000 cm3. Gázzal megy, még, kikerül belőle, mert 1-büdös, 2-nem megy, 3-rengeteget eszik. Szeretnék majd bele rakni egy 350-es (5700 cm3) motort, finom tuninggal.
Váltó: 400-as, 3 sebességes automata váltó, rövid kardánnal (nem üt) mert gyárilag 350-essel szerelték, talán az egyetlen alkatrésze a kocsinak ami mindezidáig hibátlanul működik. Speer difivel szerelték a kombit gyárilag (dupla gumicsík :) hátsókerékhajtás rulez!
Futómű: elöl sajnos nagyon kivannak a szilentek, mihamarabb cserélni kell, erősebbet kap. Lengéscsillapító gyári erősebb (kék AC Delco) hátul gyakorlatilag komplett felújítás volt, bontott full-size (Chevy Caprice) kombi rugókkal és coil over erősített gátlókkal (szintén bontott)
Fékek: Elöl tárcsa, hátul dob, gyári, fel kell újítani, erősebb nem kell-egyelőre, a mostani teljesítményt bőven kiszolgálja.
A kasztni szinte mindenhol rohadt, lakatolva nem volt (addig nem termel=gitt), szeretem festegetni, ezért a gyári "fényt" majdnem mindenhol mattfekete takarja, tervek szerint kap egy teljesen új bódét matt zöld színben.
Kipuffogó: egy oldalon egy 60-as cső megy végig hátra, dob nélkül, imádom a hangját (gri-gri-gri-gri) :D
A belseje a szokásos amerikai széria "extrákkal" van ellátva: egyujjas szervo, ablakok körben elektromosak (érdekes h. a hátsó ajtókban levő ablakok nem lehúzhatóak, csak a pillangóablak nyílik- elektromosan) klíma-már kiszereltem, nem használtam és nem annyira zsúfolt így a motortér. Elektromos ülések, persze padülések. Imádom a belsejét is- mikor megvettem egy darabig emésztettem az elnagyolt műszerefalat, a borzasztó elnagyoltságot, mostanra annyira megszerettem, hogy nem is tudom másikkal elképzelni...
Azelőtt, hogy megvettem, finom szólva is dinamikusan közlekedtem, vele csak ringatózom az utakon és nem érdekel a forgalom.
Mindig van rajta szerelni való, mégis mióta megvásároltam megváltozott az életem és élmény vele közlekedni.

Megbízhatóságról, fogyasztásról és fenntartási költségről szerintem hobbiautónál nem érdemes beszélni.

Ha érdekel kicsit részletesebben: http://www.v8cars.hu/vehicle.php?vehicle=444cce23d5157
Ha az amerikai autók érdekelnek: http://www.v8cars.hu

Hibalista

- Elég sok minden, hiszen teljes felújítást igényelne, általában a barátok segítenek.

Ide hordtam szervizbe

Harcore Engine Builders- motorépítők, alkatrészbeszerzők, amerikai autók motorját csakis náluk: http://www.hebonline.hu

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1978
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Audi 100 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Malibu 1969

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)