Az én Patkányom
Szöveges ítélet
Sajna határ mellől vettem, csempészautó volt, ennek megfelelően, mindegy csak menjen, különben nem termel. De legalább nem 200D volt benne. Előszóként mindössze ennyi.
Motor: smallblock 305, v8. Magyarul 5000 cm3. Gázzal megy, még, kikerül belőle, mert 1-büdös, 2-nem megy, 3-rengeteget eszik. Szeretnék majd bele rakni egy 350-es (5700 cm3) motort, finom tuninggal.
Váltó: 400-as, 3 sebességes automata váltó, rövid kardánnal (nem üt) mert gyárilag 350-essel szerelték, talán az egyetlen alkatrésze a kocsinak ami mindezidáig hibátlanul működik. Speer difivel szerelték a kombit gyárilag (dupla gumicsík :) hátsókerékhajtás rulez!
Futómű: elöl sajnos nagyon kivannak a szilentek, mihamarabb cserélni kell, erősebbet kap. Lengéscsillapító gyári erősebb (kék AC Delco) hátul gyakorlatilag komplett felújítás volt, bontott full-size (Chevy Caprice) kombi rugókkal és coil over erősített gátlókkal (szintén bontott)
Fékek: Elöl tárcsa, hátul dob, gyári, fel kell újítani, erősebb nem kell-egyelőre, a mostani teljesítményt bőven kiszolgálja.
A kasztni szinte mindenhol rohadt, lakatolva nem volt (addig nem termel=gitt), szeretem festegetni, ezért a gyári "fényt" majdnem mindenhol mattfekete takarja, tervek szerint kap egy teljesen új bódét matt zöld színben.
Kipuffogó: egy oldalon egy 60-as cső megy végig hátra, dob nélkül, imádom a hangját (gri-gri-gri-gri) :D
A belseje a szokásos amerikai széria "extrákkal" van ellátva: egyujjas szervo, ablakok körben elektromosak (érdekes h. a hátsó ajtókban levő ablakok nem lehúzhatóak, csak a pillangóablak nyílik- elektromosan) klíma-már kiszereltem, nem használtam és nem annyira zsúfolt így a motortér. Elektromos ülések, persze padülések. Imádom a belsejét is- mikor megvettem egy darabig emésztettem az elnagyolt műszerefalat, a borzasztó elnagyoltságot, mostanra annyira megszerettem, hogy nem is tudom másikkal elképzelni...
Azelőtt, hogy megvettem, finom szólva is dinamikusan közlekedtem, vele csak ringatózom az utakon és nem érdekel a forgalom.
Mindig van rajta szerelni való, mégis mióta megvásároltam megváltozott az életem és élmény vele közlekedni.
Megbízhatóságról, fogyasztásról és fenntartási költségről szerintem hobbiautónál nem érdemes beszélni.
Ha érdekel kicsit részletesebben: http://www.v8cars.hu/vehicle.php?vehicle=444cce23d5157
Ha az amerikai autók érdekelnek: http://www.v8cars.hu
Hibalista
- Elég sok minden, hiszen teljes felújítást igényelne, általában a barátok segítenek.
Ide hordtam szervizbe
Harcore Engine Builders- motorépítők, alkatrészbeszerzők, amerikai autók motorját csakis náluk: http://www.hebonline.hu
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1978 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Audi 100 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |