Laza lötyögős
Szöveges ítélet
1999 nyarától 2003 tavaszáig használtam,télen-nyáron,volt,hogy napi 200 km-t is futott Budapest utcáin.Szerencsére csak egy évig kellett "kínoznom",utána már volt másik,amit nem sajnáltam napi használatra.
Számomra nem volt negatívum az oldaltartás hiánya az ülésekben,kifejezetten az "egybepados-kormányváltós" nagytepsi a mániám,de utasaim közül néhányan ezt szóvá tették,jogosan./ Nekik nem volt mibe kapaszkodni,előttem meg ugye ott volt a kormány.../
Az úttartása sem hasonlítható egy mai elsőkerekes modern autóhoz,bár a szilentek cseréje után lényegesen javult a helyzet,akkor sem lett "sínautó".Hiába,2 tonnás önsúly,majd hatméteres hossz,szintén nagy tengelytáv,közel 300 ló és hátsókerék hajtás.Dolgozni kell a kormánnyal,ami viszont pihekönnyü.
Innentől viszont csak áradozni tudnék róla,az a megjelenés,a hang,a vezetési élmény,stb,stb.Persze megszállotja vagyok a 60-as 70-es évek Amcsi verdáinak,nekem még az is tetszik,ami másnak kín.Ami viszont biztos,hogy ha rendesen vannak karbantartva,nem számít a 30-40 éves kor , nagyon megbízható autók,nem csak konkrétan ez,szinte minden kortársuk.
Hibalista
- Pocsék elektromos állapotban vettem,kínlódtam vele párszor,a végén átkábeloztam az egészet,onnéttól fogva semmi gond nem volt.Illetve az egész autóra ez volt a jellemző,rengeteg gány ( karburátor,fékrendszer,futómű,motor ),miután rendbetettem,gond nélkül róttam az utakat.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | golf | Következő autója? | Chevrolet Citation |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
