Sportkocsi bárkinek
Szöveges ítélet
Életem legjobb döntése volt, hogy megvettem, minél többet használom, annál jobban szeretem.
Egy baj van vele, néha ki kell szálni... :)
Mivel tényleg kevesen kerülnek kapcsolatba vele a mai napig, tulajdonképpen még a tulajdonosok között is van akinek fogalam nincs róla milyen autóban is ül, és könnyen azt hiszi csak egy "Délibáb". Nagy az esély rá, hogy rossz szervízbe mennek az autóval, és arra is, hogy már mielőtt megvették rossz szervízben volt, amiből később problémák adódnak, és ebből azt a következtetést vonják le, hogy az autóval van a gond.
Mivel hazánkban nagyon kevés a szakember aki valóban ért hozzá, pl. egy automata váltót akár felújítással is tönkre tudnak tenni, ezért könnyen elmehet a kedvünk az egésztől. De aki veszi a fáradságot és utána jár a dolgoknak, és figyelembe veszi, hogy nem minden tapasztalt szerelőnek van tapasztalata amerikai szervízeléssel, és elmegy a nálunk is létező néhány specialista egyikéhez, annak nem lehet problémája.
A valóságban a ´Vette egy mindenki számára elérhető árú nagyteljesítményű sportautó, és szakszerű karbantartással hétköznapi használatra is alkalmas, még ha nem is olyan fiatal mint pl. az enyém. Jó példája az amerikai autóipar hosszútávúságának és emelett a GM zázlóshajója több mint ötven éve. Legendába menekülésről szó sincs, az autó jelenleg is vezet az ALMS-ben és sorra nyeri a Le Mans-i 24 órást is évek óta.
Szóval aki jókat mosolyog a magyar Corvette imádókon, az vagy irigy vagy nem akar tudomást venni a valóságról, arról, hogy kis elszántsággal olcsón is lehet komoly sportautója bárkinek.
Az amerikai autók minősége a Corvette-nél főleg a versenytechnológián alapszik, a rendes tulajdonosok ezzel tisztában is vannak. Olyan ismerősöm sincs,aki ne lenne boldog a ´Vette-jével, persze ők ádoztak rá időt, komolyan vették.
Soha nem kellett még aggódom, hogy od érek-e valahova, mivel tudom, hogy jó kezekben van az autóm. Csak olyanok vegyenek ilyen autót, akik figyelembe veszik, hogy nálunk nincs szakszervíz, viszont klub van, ahol megkaphatnak bármilyen segítséget, és pénz tényleg nem kell sok hozzá. Sportautó korának legfejletteb V8-as blokkjával, autómataváltóval, nagy kanyarsebességgel, rengeteg akkori technikai újdonsággal, ami a mai napig időtálló.
Hibalista
- Fékbetétek, tárcsák, kerékcsapágyak, keresztcsapágyak, bukólámpa persely, szóval tuljadonképpen csak karbantartás.
-
- Felhívom a figyelmet, akinek ezerszer kell javítani az automata váltóját, ott a szerelővel van a gond, egy jól összerakott váltóban csak olajat kell cserélni! Továbbá az elektromos rendszer hibái a vásárlást megelőző gányolás következménye általában.
-
- Tóbb info: http://vette.hu
Ide hordtam szervizbe
SS Motors - http://www.ssmotors.hu
Ahol ötszörös árral dolgoznak, ott általában nem is értenek hozzá, ugyanez igaz a vidéki olcsó szerelőkre is. Ajánlom pl. a fenti műhelyt.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én magam
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Chrysler ES 2.2T | Következő autója? | Mindegy csak Corvette legyen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
