A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Corvette (1984-1996)

Corvette 5.7 TPi 

Az ítélet értékelése
4,6(5 db)

Mint a tetoválás: egy életre szól! (de hazudtam)

Szöveges ítélet

Régóta álmom volt ez a vas... izé... ez a műanyag (ugye :-)), aztán végre megvettem. Ráadásul egy új Suzuki áráért (1998-ban, 1.8M Ft-ért. Ez akkor hüjeócsónak számított) Aggódtam, mert sokan szidták már akkor is az USA kocsikat. De egy barátom azt mondta: ha valamit kipróbálhattál volna az életben, de nem tetted, legkésőbb a halálos ágyadon duzzogni fogsz - de akkor már bánhatod. Meggyőzött, hát megvettem! Nekem azóta még volt egy Buick Park Avenue-m és egy Chrysler Visionöm is (ne ez utóbbi azért ad némi alapot a duzzogásra, de ez egy másik rovat témája). Szal Corvette. Vannak, akik kiröhögik, és stricihintónak csúfolják (az enyém különösen alkalmas erre: Gyöngyház-fehér fényezés, piros bőr ülések), de a legtöbben öszinte örömmel csodálják meg, amikor megpillantják az utcán. Az a vicces, h nincs ott az emberek arcán az a lenéző, irígykedő, mérges duzzogás, mint amikor egy mercire, vagy egy "bömösre" néznek (A feltűnőbb fajtára). Itt ragadom meg az alkalmat, hogy a Délibáb címmel ellátott íráshoz hozzáfűzzek annyit, h aki s500-zal járt, majd pedig Lexusról álmodozik, annak valóban nem való a Corvette. És fáj a szívem, h ilyen pazarlás történt, hogy pont hozzá került egy 40.000-et futott fiatal darab. Kár... Ismerek olyanokat, akik örültek volna neki. De a lényeg: ez nem merci és nem lexus. Szimpatikusabb, mint egy merci, és valószínűleg izgalmasabb, mint egy lexus. A megbízhatóságot én nem nagyon értékelném, mert hobbiautónak használom. 1x kellett trélerezni, amikor az elektromos szerelőm egy pillanatra elrontotta az immobiliser jelvevőt. Túléltük... A teljesítménye viszont - vitán felül - brutális! Majdnem mindegy, hogy gyorsul, mert az érzés belül ájulatközeli. Amikor a V8 felbőg, és ez a kis mocsok nekilódul, gyakorlatilag mindenki felvisiít (mármint, aki benne ül). A hifije úgy kaki, ahogy van. Bose ide, vagy oda, az idő kicsinálja. Érdemes bele valami dupladines modernebb megoldást keresni, mert az aktív hangszórókkal bénázni reménytelen. Ami még kritikus, az az üléseken lévő gombok. Eltörnek, elromlanak, kiégnek, és persze marha drágák... Viszont - véleményem szerint - a motorja elpusztíthatatlan! És - bár sokat ülök Subaru Impreza WRX STi-ben, amit tulajdonosa, jó barátom nem kímél - a modern autókkal összemérhető ereje van! (De ezt már írtam).
Asszem, a legjobb lesz, ha inkább egy ajánlást és egy nem ajánlást írok - őszintén.
NEM AJÁNLOM azoknak
- akiket zavar, ha megbámulják, akik félnek, h az autójukról itélik meg a Bölcsész karon
- akiknek ez lenne az egyetlen autójuk (télen nem hiszem, h messzire jutnának vele pölö)
- akiknek fontos a korszerű, elektronikákkal biztosított futómű, és erős fék
- akik számolják a benzinpénzt
- akik félnek az Al-kaida bosszújától (jómagam amúgy nem vagyok egy USA rajongó, de ez megint más rovat témája...)
AJÁNLOM VISZONT AZOKNAK:
- akik nem bánják, ha a parkolóban pöffeszkedő 20-30 milliós kocsik mellett elsiető emberek az ő Corvette-jét fotózzák le
- akik még nem találták meg életük párját, és nem zavarja őket, ha megállóról megállóra rájukmosolyog a villamosról "az a lány"
- akik élvezik, ha egy autó 140-ről is még elránt, sőt 180-ról is... Sőt...
- akik nem bánják, ha a ma divatos formáktól totál eltérő dizájn öleli körül őket
- akik egy kicsit őrültek
- és akiknek nem mondja rá a mamája, amikor hazaviszi, hogy "Ilyen ronda kocsit még nem láttam!"
Én imádom! Akkor sem adnám el, ha megszűnne az az üzletág, amelyben tevékenykedem. Autók jönnek, mennek a családban (Honda Legenddel nyomulok a 7köznapokban pölö), de Ő marad! Örökre... :-D
(Látod, Bush bácsi, azért adott Amerika jót is... Csak már nem mostanában)

Nekrológ: 2010. márciusában eladtam. Ne kérdezzétek, miért... Én sem mindig tudom megmagyarázni.

Hibalista

- 12 éve van meg... Történt ezalatt ez-az. Ami eszembejut: kerékagycsapágy, főfékhenger, tömítések (motorban, ablak körül), gátlók, felfüggesztés, futúmű cuccok, kapcsolók, izzók, bukólámpa motor, klímavezérlő, hűtőventillátor... Mittomén... Sokminden (de kit érdekel??? :-))) A legbosszantóbb a hifi! A gyári sajna reménytelenül szar, és helyrehozhatatlan. Ha valakit érdekel, van két teljes garnitúra Bose Gold series a pincémben - hangszóróstul... :-(((

Ide hordtam szervizbe

Domonkos Attila

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

www.ssmotors.hu

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Prelude 2.0i 4WS Következő autója? Legend 3.5 V6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Corvette 1984

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)