A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Camaro (2009)

Camaro V6 VVTi 3.6L 336PS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

En sajnos

Szöveges ítélet

haaat, biztos jo auto de hogy az enyem egy rakas ocskavas volt az biztos. Arveresen vette a batyam es o passzolta at nekem, 20.000 merfold volt benne, RS kiadas, negy kipufogo + bentrol lehetett allitani a hangot, sport modban uvoltott, messzirol lehetett hallani ha forgattam es ugye forgattam mert az a v6 3.6-os motor a valtozo szelepvezerlessel egy nagy ajandek az elettol: en olyan jo motort meg nem lattam. ( irtam mar Nepiteletet 2014 ben a mustangomrol meg az AMG55 mercimrol szoval volt par jo kocsim de ennek a motorja MEGLEPOEN jo )

szoval:

a bajok ott kezdodtek hogy mentem lehuzott ablakokkal es leesett a tetokarpit. Bementem a szervizbe,azt mondtak azert esett le mert lehuzott ablakkal ha gyorsan megyek a legorveny letepi. ( azt hittem rosszul hallok ) egy het, megcsinaltak. Utanna az anyosulesnel az ablakot sosem engedtem le es ha bent ult szivem valasztottja akkor fejletepes terhe mellett nem piszkalhatta az ablakot. Egyutt lehet elni a problemaval, de nem akkor ha vettel egy ilyen kocsit - azert IS kellett nekem ez a kocsi mert kb huszonot eve otthon Magyarorszagon volt egy fekete mantam es az OPEL ugye ami akkor a GM resze volt, a Chevy is GM...szoval eros hunyoritassal ez egy manta utod. ( tudom nem de legyen az, oke? )

aztan egyik este ki akarom nyitni az ajtot mint egy barki mas de csak ket centire nyilott ki kb es ott megakadt: kiderult leesett az ajtokarpit. ( atmaszni az anyosuleskor foci utan par sorrel az arcban nem egyszeru... ) SZERVIZ: rosszul terveztek, keves a muanyag patent ami fogja a karpitot ( muanyag amugy ) az ujabb mar nem ilyen, az ajtora furtak par lukat es feltettek egy ujabb karpitot. Eletem parja szolt kb egy honap mulva hogy a szine mas arnyalatu: ferfiember csak egy feketet ismer a nok meg otvenet.... leesett fel ev mulva. Szerviz: tul hosszu az ajto azert van ez, meg lehet hogy en csapkodom.... megcsinaltak, szerintem raragasztottak a karpitot az ajtora ( kitellik toluk... ) de akkor mar a masodik valto volt benne szoval nem erdekelt ugyis eladom.

Valto: az egy szep gyanutlan reggel elkezdte nem bevenni a "felso sort". CSak ugy. Tow truck elvitte a szervizbe, van masik kocsim ( KIA SOUL elektromos ) nem gond, hazamentem magyarba harom hetre ugyis, visszajovok: kesz van. Ragyogo. Hazamentem, masnap nem tudtam kiallni a garazsbol - tow truck jott erte, elvitte, egy honap mulva: kicsereltek az egesz valtot, minden oke. Minden oke is volt par napig, tunet ugyan az. Van itt egy torveny: ha 90 napig van az auto szervizben akkor "lemon law" jon ami azt jelenti hogy ki kell fizessek az autot: mivel en mar suroltam a 90 napot ezert nem kockaztattak: tettek bele egy TENYLEG valodi valtot, es en sem kockaztattam es eladtam a kocsit es vettem egy 10 honapos Jeep Cherokeet.

MIlyen volt osszesen? Hat, en kifogtam, de HA nem romlott volna el akkor ez egy nagyon jo auto. A motor benne egy koronaekszer: ki lehet forgatni a vilagbol, 336 loero, kevesebb mint a v8 de ez rugalmasabb, "jobban kenhezto" motor, es itt nem szamit de otthon igen: ahhoz kepest keveset eszik. INkabb ez mint a v8 - tudom, a v8 az v8, de ez muszakilag fejlettebb, kifinomultabb motor. A 6sebesseges kezi valto passzol hozza, a fordulatesesek ponto el vannak talalva, nem palyaztam vele de ezzel kellett volna nem a merevhidas Mustanggal - apropo mustang: volt mind2: ez osszesegeben jobb auto mint egy mustang. A HUD ( head up display ) nincs jobb mint amit a GM rak az autoiba, ( jobb mint a nemeteke is, tapasztalat ) a menurendszer egyszeru. Az auto "amerikai", amennyiben a francia valto, mexicoi osszeszereles es a kanadaban gyartott motor az, igazabol ez egy jo auto HA KIFOGSZ EGY JOT BELOLE!!!

Hibalista

- valtot csereltek (!!)meg leesett a tetokarpit meg a sofor-ajto burkolat ( tervezesi hiba, furtak ra meg harom extra lukat tobb muanyag patentnek

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Tracy

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2017
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? F-250 (2009) V8 5.4L Következő autója? Cherokee
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Camaro 2009 (2010)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)