Targa cirkáló
Szöveges ítélet
A grandcsirke utan mindenfelekeppen camaro-t kerestem.
Aztan egy jopar hetes kutatas utan belebotlottam ebbe, es elso latasra azt mondtam, igen, EZ KELL!
A targateto, az autohoz illo szin, es a probakor aztan vegkepp eldontotte a kerdest.
Az elso par het alatt semmi hiba nem jelentkezett, aztan egyszercsak: CHECK ENGINE...
Fasza, eddig tartott a nagy orom...
Mike (A Szerelo) aztan kiolvasta, hogy csak egy szelep ment tonkre a valtoban, es ennek csereje megoldotta az "egeto" problemamat.
Ha mar lent volt a valto, akkor a chevy v6 betegseget is megeloztuk egy hatso fotengelyszimmering cserevel.
Aztan az olajtekno tomites kovetkezett, meg olajcsere, fektarcsa+betet.
Remelem egy darabig rendben lesz a vas...
Eddig kb 5000Km-t tekertem bele, a felsorolt javitasokkal.
Ami azonban az erem masik oldala???
Az auto rendkivul sportos, fene sem gondolta volna, hogy az amerikaiak ertenek a futomuhoz...
Az auto ott fordul es ugy, ahol, ahogyan, amikor azt en szeretnem.
A kis 3.8-as motor is meglepoen loditja meg a kb 1,5T-t.
Alulrol erezni, hogy kene par paci, de amint elerunk egy kis sebesseget, mar semmi problema a kigyorsitasokkal.
A fekek is illenek a gephez, nem latszik semmi erolkodes a tomeg lassitasa kozben. A 4 tarcsa dolgozik...:)
A targateto konnyen gyorsan kiveheto, sot a csomiban kialakitott helyen lehet tarolni, nem zorog, nem mozog.
Apropo, csomagtarto... na az nincs... egy kifli befer, ha letorjuk a sarkait...
2 szemely a ledontott hatso tamlakra tud pakolni... aztan itt vege is...:)
A vezeto helye kenyelmes, azonban a jobb egyben a valto benyulasa miatt erdekes kikepzest kapott a labter... nem szivesen utaznek ott :)
Talan valamit karpotolhat ezert a meglepoen tisztan es melyen akusztikalo gyari hifi.
Ez kesz feludules volt a grandcherokee Premium recsegesehez kepest...
A muszerek sablon amerikai szisztema szerint a mph, fordszam, olajnyomas, toltes, hutofolyadek homerseklet, valamint az uzemanyag szintrol adnak helyzetjelentest. :)
A hiedelmeket en is csak cafolni tudom, a viszonylag kis tank ellenere ritkan latogatom a benzinkutakat.
Merni egyszer mertem autopalyan, akkor kb 8 literre jott ki.
Varosban ez persze tobb, de szerintem temposan haladva sem megy 12 fole.
Az auto nyitott allapotban sem szeles, nagyon kellemesen es finoman mozog bent a levego.
Igy a legjobb vezetni...
Nekem bejott.
Update.
Egy sajnalatos balesetben szendvicskent vegezte az auto...
dugoban alltam, amikoris egy Ford Crown Victoria fekezes nelkul jott belem es osszetolta a sort...
1 honap javitas utan kaptam vissza, de termeszetesen nem volt olyan, mint elotte...
Gyorsan el is adtam...
Igazan jo kis auto volt...
Hibalista
- ablakemelo motor csere100$
- valtoban szelep valamint hatso fotengelyszimmering cs. 330$
- olajtekno-tomites cs. 100$
Ide hordtam szervizbe
Mike´s Midnight Auto
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | GrandCherokee | Következő autója? | amig tehetem amerikai. es nyitott... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
