A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Camaro (1982-1992)

Camaro Z28 5.7 LS1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mustang vero

Szöveges ítélet

A kocsirol roviden: ebben mar az LS1-es full aluminium motor kapott helyet, gyarilag 305 loerovel. Automata, fokozatok leroviditve, valtasi ido a leheto legrovidebbre programozva. Atepitett szivo-kipufogo rendszer (K&N, Flowmaster), chiptuning, 70 fokos termosztat. A megallashoz corvette fekrenszer.

Eloszor megprobalom objektivan ertekelni az autot, figyelmen kivul hagyva, hogy ez egy sportauto.

Szoval kezdem a rosszakkal:
- utasok utaljak. Az anyosulest nem lehet annyira hatra tolni, hogy egy 180 centis ember ki tudja nyujtani a labat, ezenfelul a valto benyulik a labterbe, ugyhogy igazabol kb olyan mint a foldon ulni egy kemeny falnak tamaszkodva.
- utasok utaljak 2: hangos
- utasok utaljak 3: tul erosen vag hatba a valtasokkor
- utasok utaljak 4: nem lehet lassan vezetni, es felnek benne
- csomagtarto: az nincs, erdemes a hatso gyerekuleseket potlaskent hasznalni
- muszerfaltapogatoknak, es hezagmeregetoknek remalom
- hoban esetlen, 3%-os elelkedon mar nem tud elindulni, es a kemeny valtasoknal, meg ha csak 2000-ig porgeted akkor is megriszalja....
- varosban sokat eszik (kb 16l/100km) orszaguton, leposen sem megy 10l fole, szerintem normalis vezetessel (100-110-zel) 9 l-rel el lehet jarni.
- nehez kezelhetoseg: kormany: 10 ujjas, fek: kokemeny

Akkor most a pozitivumok:
- brutal eros motor, kivalo karakterisztikaval, a chippel igazabol alapjaratrol mozdonykent huz, es a pirosig folyamatosan erosodik,foleg 4000-tol. A motort normalis korulmenyek kozott 2000 fole forgatni felesleges.
- gyonyoru hang - szubjektiv
- nagyon kenyelmes es jol allithato vezetoules, jo ulespozicio
- gyari Delco hifi nagyon jol csinalja a dolgat. 10 centis egyutas hangszorokat ugy elhelyeztek, hogy nincs szukseg melynyomora.
- bombabiztos uttartas, gyors kanyarsebesseg - igazabol meg nem mertem olyan gyorsan kanyarodni, hogy elbizonytalanodjon
- merev kasztni, olyan erzes, mint ha 1 darabbol lett volna ontve
- igazi sportkocsi forma, szerintem szepen tervezett muszerfal
- otthon is konnyen szervizelheto, kiveve a motort
- olcso alkatresz
- nagyon jo gyorsulas

Osszegezve, a Camaro 1 szemelyes elmenyauto, gyakorlott vezetoknek, akiket a teljesitmeny, nem a kulcsiny erdekel (nem ugy mint a Mustangnal). Kevesbe gyakorlott vezetoknek a 3.8-ast ajanlom az sokkal toleransabb a gazadasokra, de meg igy is szepen huz. Nekem mindennapos munkabajarasra is tokeletes.

Hibalista

- Vezetooldali ablakemelo, klima szivarog

Ide hordtam szervizbe

A hajtomuvet kiveve konnyen szerelheto otthon is, ugyhogy meg nem kellett szervizbe vinnem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Accord Következő autója? Impreza STI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Camaro 1982

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)