Mustang vero
Szöveges ítélet
A kocsirol roviden: ebben mar az LS1-es full aluminium motor kapott helyet, gyarilag 305 loerovel. Automata, fokozatok leroviditve, valtasi ido a leheto legrovidebbre programozva. Atepitett szivo-kipufogo rendszer (K&N, Flowmaster), chiptuning, 70 fokos termosztat. A megallashoz corvette fekrenszer.
Eloszor megprobalom objektivan ertekelni az autot, figyelmen kivul hagyva, hogy ez egy sportauto.
Szoval kezdem a rosszakkal:
- utasok utaljak. Az anyosulest nem lehet annyira hatra tolni, hogy egy 180 centis ember ki tudja nyujtani a labat, ezenfelul a valto benyulik a labterbe, ugyhogy igazabol kb olyan mint a foldon ulni egy kemeny falnak tamaszkodva.
- utasok utaljak 2: hangos
- utasok utaljak 3: tul erosen vag hatba a valtasokkor
- utasok utaljak 4: nem lehet lassan vezetni, es felnek benne
- csomagtarto: az nincs, erdemes a hatso gyerekuleseket potlaskent hasznalni
- muszerfaltapogatoknak, es hezagmeregetoknek remalom
- hoban esetlen, 3%-os elelkedon mar nem tud elindulni, es a kemeny valtasoknal, meg ha csak 2000-ig porgeted akkor is megriszalja....
- varosban sokat eszik (kb 16l/100km) orszaguton, leposen sem megy 10l fole, szerintem normalis vezetessel (100-110-zel) 9 l-rel el lehet jarni.
- nehez kezelhetoseg: kormany: 10 ujjas, fek: kokemeny
Akkor most a pozitivumok:
- brutal eros motor, kivalo karakterisztikaval, a chippel igazabol alapjaratrol mozdonykent huz, es a pirosig folyamatosan erosodik,foleg 4000-tol. A motort normalis korulmenyek kozott 2000 fole forgatni felesleges.
- gyonyoru hang - szubjektiv
- nagyon kenyelmes es jol allithato vezetoules, jo ulespozicio
- gyari Delco hifi nagyon jol csinalja a dolgat. 10 centis egyutas hangszorokat ugy elhelyeztek, hogy nincs szukseg melynyomora.
- bombabiztos uttartas, gyors kanyarsebesseg - igazabol meg nem mertem olyan gyorsan kanyarodni, hogy elbizonytalanodjon
- merev kasztni, olyan erzes, mint ha 1 darabbol lett volna ontve
- igazi sportkocsi forma, szerintem szepen tervezett muszerfal
- otthon is konnyen szervizelheto, kiveve a motort
- olcso alkatresz
- nagyon jo gyorsulas
Osszegezve, a Camaro 1 szemelyes elmenyauto, gyakorlott vezetoknek, akiket a teljesitmeny, nem a kulcsiny erdekel (nem ugy mint a Mustangnal). Kevesbe gyakorlott vezetoknek a 3.8-ast ajanlom az sokkal toleransabb a gazadasokra, de meg igy is szepen huz. Nekem mindennapos munkabajarasra is tokeletes.
Hibalista
- Vezetooldali ablakemelo, klima szivarog
Ide hordtam szervizbe
A hajtomuvet kiveve konnyen szerelheto otthon is, ugyhogy meg nem kellett szervizbe vinnem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Accord | Következő autója? | Impreza STI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
