I love my Camaro
Szöveges ítélet
Mivel is kezdjem..?
Ez a harmadik Camarom.Az első kettő V8 LS1,a mostani csak V6-os.(sajnos)Mindhárom másfél évet volt a tulajdonomban,abszolut napi használatban.Remélem a mostani egy kicsit tovább marad.
Megpróbálom összehasonlítani a két típust röviden.
V6: szeretni való
V8: imádni való
Ami a legnagyobb külömbség a V6 rovására,az a futómű.
Hiába az állítható keménységű lengéscsillapítók,a peres gumik,sajnos az autó nagyon labilis,semmi sportautós tulajdonsággal nem rendelkezik.
Ellenben a V8 futóműve kellően feszes és valóban nagy kanyarsebességet lehet vele elérni biztonságosan.
Fogyasztás tekintetében külömbség ,nulla.Pont ugyanannyit eszik mindkettő:Nagy átlagban,leginkább városi használat mellet 13-16 liter
Ha hozzátesszük,hogy 1600kg,automata,szerintem nem sok.Mondjuk számít az is ki vezet..
-feleség: 11 liter
-férj : 17 liter
Szervíz:nincs különösebb gond az autókkal,feszítő görgőket kellett cserélni a V8-on(mindkettőn).Nekem különösebb gondom nem volt egyikkel sem.
Menetteljesítmény: Nos baráti körökben aki a V6-ot kipróbálta,mindenki vigyorogva szállt ki az autóból.
Akit a V8-al vittem,az remegő lábbal,fal fehéren.
V6: 0-100: 8.5s 200-nál leszabályoz.Ez ma már nagyon kevés.
205 lóerő 340 Nm.
V8: 0-100: 5.5s 270 a vége. Ez már elégséges :-)
305 lóerő 450 Nm.
Városban 50-el gurulni jó a V6 is,de:
-kötelező bizt. ugyanannyi,
-fogyasztás ugyanannyi,
-szervíz ugyanannyi,
-téli közlekedés: V8-al könnyebb volt.(speer)
Röviden ennyi.
Hibalista
- Feszítő görgők,szilentek,klíma szivárgott.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 51000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Camaro Z28 | Következő autója? | Camaro Z28 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
