A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Usa » Camaro (1982-1992)

Camaro 3.8 V6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

I love my Camaro

Szöveges ítélet

Mivel is kezdjem..?

Ez a harmadik Camarom.Az első kettő V8 LS1,a mostani csak V6-os.(sajnos)Mindhárom másfél évet volt a tulajdonomban,abszolut napi használatban.Remélem a mostani egy kicsit tovább marad.
Megpróbálom összehasonlítani a két típust röviden.
V6: szeretni való
V8: imádni való

Ami a legnagyobb külömbség a V6 rovására,az a futómű.
Hiába az állítható keménységű lengéscsillapítók,a peres gumik,sajnos az autó nagyon labilis,semmi sportautós tulajdonsággal nem rendelkezik.
Ellenben a V8 futóműve kellően feszes és valóban nagy kanyarsebességet lehet vele elérni biztonságosan.
Fogyasztás tekintetében külömbség ,nulla.Pont ugyanannyit eszik mindkettő:Nagy átlagban,leginkább városi használat mellet 13-16 liter
Ha hozzátesszük,hogy 1600kg,automata,szerintem nem sok.Mondjuk számít az is ki vezet..
-feleség: 11 liter
-férj : 17 liter

Szervíz:nincs különösebb gond az autókkal,feszítő görgőket kellett cserélni a V8-on(mindkettőn).Nekem különösebb gondom nem volt egyikkel sem.

Menetteljesítmény: Nos baráti körökben aki a V6-ot kipróbálta,mindenki vigyorogva szállt ki az autóból.
Akit a V8-al vittem,az remegő lábbal,fal fehéren.
V6: 0-100: 8.5s 200-nál leszabályoz.Ez ma már nagyon kevés.
205 lóerő 340 Nm.
V8: 0-100: 5.5s 270 a vége. Ez már elégséges :-)
305 lóerő 450 Nm.
Városban 50-el gurulni jó a V6 is,de:
-kötelező bizt. ugyanannyi,
-fogyasztás ugyanannyi,
-szervíz ugyanannyi,
-téli közlekedés: V8-al könnyebb volt.(speer)

Röviden ennyi.

Hibalista

- Feszítő görgők,szilentek,klíma szivárgott.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 51000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Camaro Z28 Következő autója? Camaro Z28
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Usa Camaro 1982

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A V8-as er?gép

Camaro IROC Z 28 - 1988
1999.11.30 30000   -

A detroiti acél... :)

Camaro Sport Coupe 173cui V6 - 1988
1999.11.30 16000   3,4

Az anyameh

Camaro Katerina (2.8V6, multiport injection)Manuális - 1988
1999.11.30 15000   4,0

Benzinfalo, aszfaltmaro

Camaro V8 350cui (5700ccm) - 1977
2010.09.01 20000   1,0

Mustang vero

Camaro Z28 5.7 LS1 - 1998
2008.06.28 6000   -

Nóniusz a Fekete Szépség

Camaro 3.4 SFI - 1994
2017.08.22 4000   -

Sebes balos

Camaro 3400 - 1994
1999.11.30 10000   -

Sokat eszik, drága az alkatrész, nehéz vele parkolni

Camaro 305cui - 1983
1999.11.30 80000   -

Targa cirkáló

Camaro 3.8 V6 RS - 1998
1999.11.30 25000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)