A V8-as er?gép
Szöveges ítélet
5700-es V8-AS motor a világbol kivisz 200-as tempoval 4000/rpm-mel.kényelmes ,brutális nyomaték hegyen völgyön át megy ugyanazzal a fokozattal,és a hangja semijen más autohoz nem hasolithato.A tömegéhez és a 250km/h sebességhez a fék az gyenge pedig 4 tárcsa volt rajta .europai szemmel az automataválto szerintem nem való bele, bár városban kényelmes,de nem városi meg bótba járó járgány amit a fogyiba is megmutatott:város 17liter-halados országut:12 liter ami azért nem rossz 1 5,7-es motortol,ha nem szálnak el az üza árak csak ilyen v8-as autót tartanék ,de így sajnos el kellet adnom!aki hosszú utakra akar menni gyorsan az csak ilyet vegyen ez birja a 200-at akár 8 órán keresztül is haverom bmv-je az széthulott 1 ilyen tempoju bp-münchen uttól!A pesti utakon 1-2 kárpit elem azért zörgött de más baj nem volt vele,és alkatrész is volt hozzá mindig jó áron.ami még jó volt az a kivehetö üveg targa tet? mert így szinte 2 autója volt az embernek!
Hibalista
- automata váltóban a lamellák megégtek:80000 ft
- generátor csapágy beált:4000ft
Ide hordtam szervizbe
maszek amcsi autó mágus BP.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
