Nyomatékzuhatag
Szöveges ítélet
Igazi Detroit-i nagy VAS. Hatalmas motor, nagyvonalú helykínálat, bár a két ajtó és a magassága miatt a hátsó ülések megközelítése nehézkes. Óriási csomagtartó, ami egy mozdulattal b?víthet?, pedig a pótkerék is benne van. Ebb?l átülve minden autó sz?knek t?nik... Közlekedni vele mégsem bonyolult, mivel szögletes sarkaira hamar rá lehet érezni. Felszerelték a szokásos amerikai extrákkal: automata váltó (4 gangos OD-val), klíma, tempomat, b?r, hifi stb. A 6,5 TD igazi nyomatékkirály. Gyorsulása nem sportkocsis, de egyáltalán nem marad le a normál forgalomban. Ha belendül a több, mint 2 tonna, nyomatékból lehet meglepetéseket okozni a köröttes forgalomnak. Végsebessége 160 körüli, de szabályos sebességtartományoknál tempomattal kimegy a világból. Eközben a fogyasztása is igen baráti, 10-13 l/100km között alakul. A 113 literes tank, néha 1000 km-t is garantál.
Mikor hozzám került, az el?z? tulaj hanyagságából kifolyólag produkált 1-2 nem túl durva hibát, de összességében nagyon jó kondícióban van. Javíttatása - mivel van egy korrekt szerel?m - nem problémás, az alkatrészbeszerzés sem az, az árak egyáltalán nem magasak. Összességében annak, aki nem rohan állandóan, szeret hömpölyögni, kiterjedni és mindezt kényelmes körülmények között, igen jó választás. Ja, méreteinél fogva az autóstársak körében igen nagy tisztelet övezi...
Hibalista
- Vákuumpumpa
- Kábelkorbács a váltóban
- Hátsó dobfékek
Ide hordtam szervizbe
Oszi (Budaörs)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 212000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Stilo 1.9 JTD | Következő autója? | BMW E38 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
