A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (3 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Az autó, aminek csak a neve a múlt
Egy benzinmotor, egy villanymotor, egy bazi nagy akku és öt ülés. Egyszerű, mint a bot, a Chevy Volt fölött mégis egymásnak mennek ellenzők és éljenzők. A zavaros topikokat a fejlesztés egyik felügyelőjével, Jon Laucknerrel tisztáztuk a Párizsi Autószalonon.
-
Kétezer newtonmétert tesz le a földre
Nyomott egy padlót és rettenetes gurgulázás, csattogás, hörgés közepette keresztben átvágott füvön-virágokon, majd egy nagy gumifüstfelhőben eltűnt az Erzsébet híd felé. Bunkó tahó prosztó dolog, de azért egy pillanatra nagyon megkívántam a kocsit és a vele járó lehetőségeket. Egy platós Blazer volt.
-
Duci Juci
Két tonna amerikai vas, csak úgy nyeli a benzint, fújja a füstöt, úszik az úton. Autórajongóknak álom, környezetvédőknek rémálom. Amerikai álom 1958-ból.
A típus népítéleteinek átlaga: 8,0
Chevrolet Usa Blazer 1973
Chevrolet Usa Blazer 1973
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső