Lenézett rokon
Szöveges ítélet
Sok helyen ekézik ezt az autót, de a párszáz km. tesztvezetés csalóka lehet.
Nem terepjárónak vettem, az igazi terepjáró az UAZ volt, a karakumban vezettem is.
Nyolc hónapja vettem maximálisan elégedett vagyok vele. Aki nem presztizs autót akar annak tökéletes. Kifogásolják, hogy alig van hozzá extra.
Persze, mert alapból benne van sok vezetést segítő / radar, kamera sötétített üvegek stb/. Nem automata a klíma na és, én kapcsolom nem az automatika. Navi van hozzá szokni kell, kellemesen működik. Menetdinamika teljesen ok a vesenypálya nem a közút. Vezetési élmény, tökéletes és nem a földről kell kiszálni.
Fogyasztás átlaga 7 l/100 km. nem a gyári 6 de annyit fogyaszt a 140 lóerővel mint a 90 lóerős 1,4-s ecotek. A váltó teljesen jó pontos precíz könnyen kapcsolható. Már nem lehet újonan venni itthon de mikor megrendeltem kb 1 milióval volt olcsóbb mint az Opel mokka hasonló extra tudással. A sok vezetést segítő rendszer ami a mai világ elvárása, azt fogja eredményezni, hogy 15 év múlva a vezetőülés extraként fog szerepelni mint most a pótkekék. Városi bohócterepjárónak nevezik. Nyáron Skóciában voltam az autóval. Oda-vissza + ott 5000 km. Az autó is jól érezte magát meg én is.
Ha szükséges lessz a család miatt akkor bármikor azonnal ismét. Az autó szerinem a tök jó kategória,remélem sokáig nem is fog változni
Hibalista
- Még garis, semmi
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Katona
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | G Astra | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |