A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Tacuma (2004-2008)

Tacuma 1,6 comfort 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A megfontoltak kocsija

Szöveges ítélet

Már rég kokettáltam az egyterűekkel, végül is az döntött, hogy a Corsába az alacsonysága miatt egyre nehezebb volt ki és beszállni, de ha ez sem lett volna elég, hát ott volt indoknak a három növekvő unokával összefüggő csomag-igény. Először Merivára gondoltam, bevallom végül az ár-szolgáltatás arány volt az, ami a Tacuma mellé sodort.
Kezdjük a külcsínnel: a kocsi egyáltalán nem csunya, viszont biztonságot sugall, a karosszéria formázása miatt pedig a hasonló kategoriájú és méretű kocsiknál nagyobbnak is tűnik. Kár, hogy annyi rosszat írtak róla, mert eleinte sokszor bizonygattam önmagamnak, hogy dehát.....
A kocsi kényelme fantasztikus. Nem bele, hanem ráül az ember, még járdaszegélynél sem kell létra a ki szálláshoz. A gyerekek úgy másznak fel a gyerekülésre, hogy nem szoronganak a két üléssor közt, mint a hasonló Ford C-maxnál, vagy Toyota Corolla Versonál. A comfortérzetet egy sor apróság alakítja ki, de további meglepetések is vannak, például a tolatáskor esőben automatikusan beinduló hátsó ablaktörlő, a rejtett kártyatartó és a "talán egyszer meg is lehet tanulni a szabályozását" fűtési rendszer végeláthatatlan variálhatósága (kiváncsi vagyok a nyárra). A lomhaságra vonatkozó nézetek is az "attól függ" kategoriába tartoznak. Több mint 45 éve vezetek, és több mint 1 millio kilométert, mindenféle kis és nagy teljesítményű autóval. Ez a kocsi azonban olyan mint a bivaly: ha kell nyugodtan ballag, ha kell, akár teherrel is, megvadulva tör ki akár a lovakat is megszégyenítve. A motor erőleadása a nagyobb forgatónyomatékú kocsikra jellemző: utcasarkon befordulni elég a harmadik, de ugyanez a harmadik emelkedőn lazán letolja a hasonlóan méretű és motortérfogatú már köhögő kocsikat is. 130-140-nél pedig kifejezetten erőteljesen nyomul még ötödikben is. Nem csoda, hiszen a másfél tonnányiból az egy kg menetkész súlyra jutó nyomaték 9,2, az 1,6-os, sokkal könyebb g-Astránál ez ugyanannyi!!!!!!!! Az persze kétségtelen, hogy az álló helyzetből induló gyorsulási versenyen nem az elsők között végezne.
Tetszik az is, hogy a karosszéria szabadmagassága szinte a városi terepjárókéit közelíti, ott ahol a kocsik többsége már bakhátat fog, ez még vidáman mászkál.
A futómű gyengéd s mégis biztonságosan úttartó, a fék is kellően lágy de mégis harap ha kell. A kuplung kissé közel van a bal lábtartóhoz, de ez is relativ: idomulás és cipőméret kérdése.
A fogyasztás eddig sajnos nekem is a 10 körüli, sőt a 12-t is elérte már, de mi városban csak ovodai fuvarokat teljesítünk, így az nem mérvadó körülmény. Ahogy az országúti fogyasztást elbnézem, az a gyári 6,5-7 körül lesz (ahogy itt más márkatárs megvigasztalt). Mindenesetre ezt is úgy fogom fel, hogy valamit valamiért, a saját biztonságunkat szolgáló nagy súly mozgatásához bizony üzemanyag is kell.
A teszt értékelésénél a fenntartási költség, megbízhatóság, hány évig használta rovatokat csak azért töltöttem ki, mert kötelező, jóllehet ennyi idő alatt ezek kitöltése értelmetlen. De ilyen válaszlehetőség nincs.
Összességében nem bántam meg a választást, de ami a legfontosabb: a feleségem is szereti :-)

Hibalista

- Semmi, illetve a bal hátsó ajtó zárját majd állítani kell

Ide hordtam szervizbe

Autotrend Esztergom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Corsa Következő autója? Nem tudom lesz-e, hopsszú távra vettem
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Tacuma 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)