Totális élvezet (néhány keser? pirulával)
Szöveges ítélet
A fogyasztás... Beszéljünk inkább az id?járásról :-) Városban még nem mértem, de min. 9-10, pályán jó id?ben 120-130 km/h körül 7,5-8, hidegben 8-9! Az amcsiknak szólni kellene, hogy itt nem USA benzinárak vannak! A szonda cserekor kicsit idegbeteg lettem, de mikor elolvastam a többi márka hibalistáját, megnyugodtam. 28000 km (15000 Pesten!) után lényegében nincs baja!
Ami azért nagyon csúnya t?le: a kárpit kicsit zörgött mostanáig, bár lehet, hogy én vagyok túl vájtfül? (mostanra talán csendesedett), a szélvéd? karcolódik!!!, a 20 éves LADÁM szélvéd?jén elcsúszik a légy, ha rászáll, itt meg ha úgy süt a nap, a sok rovátkán megtör? fényt?l nem veszek észre egy elém lép? gyalogost!!! Jégkaparó nélkül mégis hogy kellene lenyomnom a centi vastag jégkását az ablakról max. 10 perc alatt -15 fokban?! Ha ez nem lesz garanciális csere, akkor nagy asztalborogatást rendezek a szervízben! A kipufogó dob meg rozsdásodik. Ezt is megemlítem majd a felborult asztal mellett. A kocsi tényleg nem egy gyorsulásbajnok, de a múltkor egy szakadt 8-10 éves korcs verda versenyezni akart velem, az els? 100 m-en tényleg lenyomott, de 4000-es fordulat felett 3-asban egyszercsak belesüllyedtem az ülésbe és a visszapillantóban a hülyegyereket egy távoli pontnak láttam. Mit mondjak, kicsit én is ledöbbentem. 130 környékén kicsit feler?södik a menetzaj, de azért van a hanger?gomb. A kormányról vezérelhet? rádió és a h?tött keszty?tartó egyszer?en baró!! Hány milla az a luxus verda, amibe ezeket beleteszik? A kocsi a 180-at is alig tudja (a mutató szerint), de ekkora tempónál is biztonságban éreztem magam. A légkondi tényleg kicsit gyengus, meg eléggé lefogja a kocsit, de ha nem tenné, ezt a kocsit nem Lacettinek hívnák és nem 3 millába kerülne, hanem legalább 4,5 MFt-ba! Kinek ér meg 1,5 MFt-ot a teljesítmény? Én 186 cm vagyok, de szabályosan el?re kell feküdnöm, hogy a keszty?tartóból kivegyem a h?tött sört (alkoholmentes, te!). Az állítható deréktámasz és a dönthet? üléslap is jó találmány, 200 km után nem érzem, hogy el kellene fáradnom. Az "unalmas szürke" más autókban "halottaskocsi fekete", vajszín? modellt tessék 5 milláért máshol megvenni. A csomagtér lehetne nagyobb, de miért kellett nekem csapotthátút vennem, nem igaz :-)? A segge tényleg szép. A lakkozás ismét egy gyenge pont, de inkább ez legyen az, mint a motor. A váltó tényleg jó hosszú, ez van, de én mindig betalálok (érzék is kell hozzá). A hátrameneti fokozat néha kicsit tényleg nem ízlik neki, de ezért is nem 5 MFt. Nagyon jó az ár/érték arány. Hátul (is) nagyon nagy a hely. Ja, hogy nem mondok újat? Én már csak ilyen vagyok.
Hibalista
- Lambda szonda csere 1 évesen.
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Duna, Soroksári út
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 28260 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 1200 S | Következő autója? | Passat, Golf, Chevrolet, Mondeo |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
