taxis lacsi
Szöveges ítélet
Taxiként használom az autót újkora óta. Olcsón fenntartható, megbízható és rendkívül tágas. Soha nem hagyott cserben mindig tudtam vele dolgozni. Vegyük példának a kuplung cserét 30000 ftért vásároltam meg hozzá a komplett szettet a szerelőm 15 ért megcsinálta, na most a kollégám Skoda Superbjén ugyanez a mutatvány 120 ezer ftba fájt. A plüss kárpitok olyan jó minőségűek hogy 300 ezer kilométer ellenére sem szakadtak ki. Tudom, hogy sokan lenézik ezt a márkát, de engem ez hidegen hagy, míg a Volkswagenek sorra rohadnak, le én megyek és dolgozom, teszi a dolgát csöndben az autó észrevétlenül. Persze ennek az autónak is vannak hibái illetve hátrányai pl 60 ezrenként kell cserélni a vezérlést, jobb lenne egy láncos megoldás, ha klímázok, akkor városban a fogyasztás simán eléri a 11 litert, 130 nál elkezd rendesen zabálni az autópályán, de ha az ember beáll egy 110 es tempóra, akkor elmegy 7 literrel. Az alkatrész árak nagyon alacsonyak csak utána kell járni és nem a márka szervizben vásárolni. A fiam egy e220as cdi mercit hajt, be kell látnom ég és föl a különbség, de az az autó 13 millió ft volt újonnan ez meg 3 millió. Egy jó automataváltó nem ártana ehhez a kocsihoz ugyanis csak 4 sebességes automatával rendelhető, ami nagyon buta és iszonyatosan megdobja a fogyasztást.
Hibalista
- -AC pumpa - -generátor - - hűtő - -termosztát - -kuplung - -gömbfej - -hátsókerékagy csapágy - -lambdaszonda
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Gyulai
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 290000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E300d | Következő autója? | epica |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
