Szürke, szürke, szürke
Szöveges ítélet
Az autó harmadik autóként volt használva, így azért érthető, hogy 60 ezer km se került bele 8 év alatt, próbáltam összeszedni az emlékeimet, de az országot soha nem hagyta el és legmesszebb talán a balatonnál járt.
Szürke metálfényezésű, ami sajnos már megkopott és látszik rajta az idő (ez az eddigi összes szürke autóra igaz volt), belül a Platinum (emlékeim szerint ez volt a neve a felszereltségnek) felszereltség szürke kárpitja az elengedhetetlen mű(anyag)fa betétekkel van feldobva.
Az autó belső állapota meglepően jó, szinte mintha új lenne, mondjuk ez betudható a kevés használatnak és, hogy az utastér festékesvödröt és hasonló barbérságokat nem látott soha. Éppen ma vettem számításba, hogy meglepő, de semmi sem tört le, semmi nem kezdett el hálmani, sehol egy rondább karc, a kárpitok feszesek és meg nem lehetne mondani, hogy ez bizony egy 8 éves autó.
Ezalatt a 8 év alatt csak benzin, olaj, szűrők és izzók kellettek bele, soha nem robbant le, nem állt meg váratlanul, csak megette a maga 10 literét (se többet se kevesebbet, akár városban akár azon kívül) és gurult ahogyan egy átlagos közlekedőedénytől az elvárható.
Sokan szidják a műfát és a szálcsiszolt fémre esküsznek, de úgy túl unalmas és szürke lenne meg idővel csak lecseng, de a műfa nem annyira gagyi így ha megkapja a gondos törődést (nem piszkálja az ember gyermeke), akkor még jól is néz ki.
Az autó elvileg praktikus, van rajta elszórva jópár érdekesebb rekesz/tároló, legnagyobb részére soha nem volt szükség, bár az anyósülés alatti kihúzható tároló aranyos dolog.
Igazából elég nehéz írni az autóról annyira átlagos, szürke, nem bosszantó, nem szerethető, nem az a tipikus álomautó, de ha az embernek meg kell válnia tőle, akkor azért elgondolkozik, hogy mivel érdemelte ki ( a korán kívül), hogy szegénynek mennie kell, hiszen a feladatait tökéletesen el tudja látni.
Összegzésben tehát nem fogják megnézni/kinézni az embert belőle, mert sok rohangál az utakon, nincs benne semmi extra (a kínálat viszonylatában azért az automata klímától a CD-váltóig minden, amit már full extrának írnak le (hogy én mennyire utálom ezt a szót, inkább írnák oda az autókra, hogy fapad és a katalógushoz képest semmit se tud)) de autónak tökéletes, feltéve ha nem baj az iszákossága a motornak.
Hibalista
- Gyakorlatilag semmi, azon kívül, hogy eszi a fényszórókat, meg a klímában kiégett egy ledecske.
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Tóth
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 56720 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
