A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,6 Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

szimpatikus kis közepes

Szöveges ítélet

Ambivalensek az érzéseim. Előtte egy Opel Omega MV6-osom volt. 10 éves korában letérdelt: hengerfejes lett és minden más is megadta magát rajta, iszonyú pénzt hagytam a szervizekben, míg a szabadulás mellett döntöttünk (nem volt könnyű, mert szép nagy monstrum volt, de hát a dínóknak is ki kellett halniuk egyszer...). Ekkor 2007 májusában a Chevrolet Gyulai hirdetett roncs-új csere akciót és mi is belevágtunk, az Omegát becseréltük egy 1,6 Sedan Lacettire (míg a márkakereskedésbe értünk (kb.10 km) az Omega megevett 1 liter olajat és 4 liter hűtővizet...).
Úgy kezdődött, hogy a forgalmi engedélyben lévő rendszám és a kocsi rendszáma egy számban eltért. Vissza a szervízbe, 3 nap, míg megkaptuk a jó rendszámot. Hm. Sokáig nem volt gond, majd a kormánymű elkezdett - télen - sírni, nyöszörögni. Csere. Utána 1 éves kötelező csere - 47e Ft mínusz. Ekkor szóltak, hogy lóg a hűtő, mert a csípett szeműek nem szokták az összes rögzítő csavart feltenni (mi lett volna, ha az autópályán az az egy csavar, ami a hűtőt hősiesen tartotta, megadta volna magát...) Most 2 éves kötelező szervíz - 60e Ft mínusz, plusz jobb hátsó kerékagycsapágy csere ("szórta a zsírt"), ez utóbbit 10 nap múlva cserélték, mert meg kellett külön rendelni az alkatrészt - egy sz...os csapágyat, de a kormányművet dettó, úgy tűnik a szervízek semmit nem tartanak raktáron (?!), 3 óra várakozás a szervízben. Egy szerelő felhívta a figyelmet, hogy a pillangó szelepet (nem vagyok szakember, nem értek hozzá, de azt, ami a motorhoz fő "útvonalon" viszi a keveréket, benzint) gyakran tisztítani kell, mert nagyon kormolódik és rontja a motor teljesítményét, és ezt a szerelők szeretik elbliccelni. Nekem az az érzésem, hogy egy kicsit mindig balra húz a kocsi.
Maga az utastér szinte semmivel nem kisebb az Omegáénál, szóval kényelmes. A váltó szerintem nagyon hosszú úton jár, a 3.fokozatot alig bírom megtalálni, biztos én vagyok "böszme". Ha most venném meg, tuti, hogy automatával venném (az Omega az volt, és a kényelme az automata váltónak pótolhatatlan). Jó a csomagtér is, de a belógó zsanér baromi bornírt, ha nem a nejem döntött volna, tuti, hogy kombit vettem volna (női agy szerint azonban a kombi koporsószállító...nem értem mért nem értik a nők a kombi baromi praktikusságát?). Fékbetét csere elé nézek kb.6000 km után (a 27ezren felül), kicsit korainak tartom, de lehet, hogy tévedek. Nem értek egyet azokkal, akik szerint nem jó a kocsi teljesítménye: ebben az űrméretben a top-on van (én csak tudom: az Omega 215 LE volt...).
Országúton, aki 130-140 fölött megy kössön maga után egy utánfutót egy koporsóval, barom-állat (bocs´ a szóért).
Összességében használat szempontjából nem rossz autó, de félek, hogy nem 10 év után, hanem már az 5.év végén meg fogja adni magát, figyelemmel a többi kritikus véleményre is (ekkorra fizetném ki teljesen) persze tudom: mára az autógyárak direkt úgy csinálnak kocsit, hogy 5-6 év után el kelljen dobni és újat venni (mára az Opelre sem igaz, hogy "sose kop el...). Igazság szerint ha lett volna választási lehetőség én biztos, hogy hátsó kerék hajtással vettem volna meg (még akkor is, ha télen az elsőkerékhajtás felér egy összkerékhajtással - az Omega bizony - a trakciós szabályozás ellenére is - szenvedett (meg én is) télen havas úton), mert az első kerékhajtás sokkal jobban hajlamos a meghibásodásra - azt akarom nagynehezen kinyögni, hogy olyan autót szeretnék, ahol a lehető legtöbb ponton a legkevésbé bonyolult a kocsi, azaz minél kisebb legyen az esély, hogy cserbenhagy. Ami elromolhat, az el is romlik, mondja Murphy, hát ezért. Azt még hadd mondjam el, hogy életem legkedvesebb autója egy V6-os 2,8-as 4x4-es Ford Scorpio volt: a legjobban megcsinált autó - 1985-ből. 10 évesen vettem 150e km-el. Ehhez képest egyszer elment a vízpumpája, máskor egy gyertya, de az autó mindkét esetben mozgásképes maradt, és csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni rajta. 15 évesen vérző szívvel adtam el, és ezt máig bánom még akkor is ha 98-as naftából 12-13 lityit ivott és a kasznija itt-ott rohadt, nomeg a lökhárítók sprőd műanyagból készültek (1 év alatt négyszer jöttek belém hátulról - még a szomszéd kerület is tele volt műanyag törmelékkel utána...)

Hibalista

- kormánymű, jobb hátsó csapágy

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Gyulai

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Omega MV6 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)