Szeretnivaló és megbízható benzinfaló :)
Szöveges ítélet
Először is féltem kicsit Koreától. De végül belevágtam és nem bántam meg, sőt!
100.0000 Km-rel, szervízkönyvvel vettem márkakereskedéstől, fél év garanciával. És ami fontos, áron alul.
Hátrányok: Nem értem miért csak egy része puha műanyag a műszerfalnak, kicsit minőségromboló hatása van. Ennek a típusnak még gagyi világosszürke a kárpitja, később (fél év múlva) már modern fekete-ezüst, na az már jól áll neki. Két hatalmas baja van az autónak. A motor és a váltó. Motor: nem pörgős, lomha (kivéve 100 felett) és annyit eszik, mint még egy autóm se. 1.6-os és 9 liter benzinból, gázból meg bekap 10 litert. És még nem is sportos. (1.6-os előző F Astrám azért kicsit jobban pörgött max 8 liter mellett). Váltó: tipikus Opel, hosszú úton, és kicsit nyögve-nyelősen megy. De megszokható azt hiszem, csak ne egy Japán kocsiból ülj át ebbe. Astrából átülve még jobbnak is bizonyult. Az szerintem elég gagyi, hogy a legnagyobb felszereltségű változathoz sem jár fedélzeti számítógép, tempomat...
Előnyök: Nagyon sok van. Gazdag felszereltség, mely tartalmazza az esőszenzort, digitklímát, 4 légzsákot, 4 tárcsafékes, ABS-es fékek, menetstabilizátor, kipörgésgátló, 35 lemeztes kormányról vezérelhető CD-tár, 3 12 V-os csatlakozó, 4 elektromos ablak, sebességfüggő szervokormány...
Az autó kényelmes, futóműve is nagyon jól működik. Hátul a lábtér kategórián feletti, teljesen hátrahúzott első ülések mögött még annyi a lábtér, mint a hasonló kategóriában a maximum tér. Kombi, de csomagtere nem túl nagy (ezért van nagy lábtér), de ezt ne is rakodásra vegyük, 5-6 utazótáska így is befér a kiránduláshoz. Fékek megfelelően működnek.
Olajat nem zabálja úgy, mint az Opel Ecotec-motorok, viszont gyorsításkor nagyon tud bőgni, gyorsítani viszont csak megkésve képes.
Eddig még nem hagyott cserben az egy év alatt, izzókiégéseken kívül (külső-belső) még problémám nem volt vele.
Beszereltettem az LPG-t. Megérte, 40%-al csökkent az üzemanyagköltségem. A motornak is jó a gáz, mert nem kormolja, így mindig tiszta és lerakódásmentes marad. Időnként persze benzinnel is megyek kicsit, de az elhanyagolható.
A digitklíma nekem tetszetős kinézetre és kezelhetőségre, kétséges azonban, hogy mennyire tudja hány fok van az utastérben, mert télen ha beállítok 26 fokot automatán, akkor van vagy 20 fok... Nyáron a klíma nem bírja, teljes fordulaton nyomja a ventillátort, és még így is csak elviselhető a hőmérséklet az utastérben. Haver Focusában 2-es ventillátorfokozat mellett már dideregsz... A CD-tár bár kicsit lassan működik, de jól működik, döccenőkkor sem akad meg a lejátszás.
Elől-hátul kartámasz, és pohártartók.
Én bátran ajánlom mindenkinek a Lacettit. Ha tehetitek, inkább Platinum felszereltségűt vegyetek, mert használtan már árban nincs nagy különbség, viszont ilyen felszereltségű autót más márkáknál vagy sokkal drágábban lehet megvenni. Ha lecserélném, akkor Lacettire cserélném (fiatalabb, új kárpitosra).
Hibalista
- Sebességfüggő szervokormány jeladója (garanciában cserélve).
Ide hordtam szervizbe
Újhelyi Autó Kft. (márkaszervíz) - messzire elkerülendő! Saját maguk vallották be, hogy ők nem értenek a Chevrolet-hez. 4 márkával kereskednek amúgy.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Euro-Service Plus Kft. (Debrecen) - Megbízhatóak, és mai viszonylatban még jól is végzik a dolgukat. Őket ajánlom.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Lacetti vagy Cruze |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
